لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چراغ‌های نشانگر iOS 14 حافظ حریم شخصی کاربران

چراغ‌های نشانگر iOS 14 حافظ حریم شخصی کاربران

 بررسی‌های اخیر از رابط کاربری سیستم‌عامل iOS 14 حاکی از آن است که شرکت اپل با استفاده از یک قابلیت جدید به حفظ حریم شخصی کاربران کمک کرده است. چراغ‌های نشانگر iOS 14 حافظ حریم شخصی کاربران هستند.

بر اساس بررسی‌های توسعه‌دهندگان از نسخه‌های بتای iOS 14 این سیستم‌عامل دارای دو روش ویژه برای حفظ حریم شخصی کاربران در زمان استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف است. چراغ نشانگر کنار ناچ که سمت راست آن قرار گرفته در زمان استفاده اپلیکیشن از میکروفن یا دوربین کاربران را از این مسئله آگاه می‌کند. این امکان باعث می‌شود تا کاربر در هر زمان از اینکه اپلیکیشن در حال استفاده از کدام منابع سخت افزاری برای دریافت اطلاعات است آگاه شود.

زمانی که چراغ نشانگر به رنگ نارنجی درآید کاربران متوجه خواهند شد که یکی از اپلیکیشن‌های در حال اجرا از میکروفن برای دریافت صدای آن‌ها استفاده می‌کند. علاوه بر این در صورت سبز شدن چراغ نشانگر کاربر متوجه خواهد شد که اپلیکیشن در حال استفاده دوربین را فعال کرده و محتوای تصویری اطراف را می‌بیند.

این مسئله باعث می‌شود تا کاربران خیلی سریع‌تر از فعالیت اپلیکیشن‌ها در زمینه دریافت اطلاعات از طریق منابع سخت افزاری آگاه شوند و دیگر نگرانی زیادی در زمینه نفوذ اطلاعات شخصی توسط اپلیکیشن‌ها نداشته باشند.

این قابلیت بر تمامی اپلیکیشن‌های ارائه شده در آی او اس 14 نظارت دارد و در صورت تخلف کاربران را از این مسئله آگاه می‌سازد. این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران برای استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف امنیت بیشتری داشته باشند و بتوانند با خیال راحت‌تری از اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373