لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت آیفون 12 حتی با حذف آداپتور از جعبه افزایش پیدا می‌کند

قیمت آیفون 12 حتی با حذف آداپتور از جعبه افزایش پیدا می‌کند

 گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد قیمت آیفون 12 را حتی در صورت حذف آداپتور و هندزفری از جعبه نیز افزایش دهد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف Jeff Pu تحلیلگر اقتصادی، شرکت اپل تصمیم دارد تا ارزان‌ترین مدل آیفون 12 را در سال 2020 با قیمت 749 دلار به فروش برساند. این مسئله نشان می‌دهد که آیفون 12 حداقل 50 دلار از آیفون 11 با قیمت 699 دلار گران‌تر است. وی بر این باور است که استفاده از نمایشگر OLED به جای ال سی دی دلیل اصلی افزایش قیمت این محصولات به حساب میاید.

نکته بعدی که او برای افزایش قیمت آیفون‌ها به آن اشاره کرده، تعبیه سیستم ارتباطی نسل پنجم یا همان 5G است. تعبیه این سیستم ارتباطی در آیفون 12 و نسخه‌های پرو و پرو مکس آن باعث می‌شود تا قیمت نهایت این تلفن هوشمند افزایش پیدا کند.

این تحلیلگر اقتصادی همچنین اعلام کرده شرکت اپل احتمالاً به همین 50 دلار کفایت نمی‌کند و عرضه ارزان‌قیمت‌ترین آیفون 12 را با قیمت 849 دلار نسبت به 799 دلار نسخه مشابه آیفون 11 آغاز می‌کند. این مسئله نشان‌دهنده آن است که شرکت اپل باعرضه آیفون‌ها با ظرفیت‌های بیشتر قیمت آیفون‌های دیگر را 100 تا 150 دلار نسبت به سال گذشته افزایش می‌دهد.

قیمت آیفون 12 در حالی افزایش 50 دلاری به خود می‌بیند که شرکت اپل تصمیم دارد تا آداپتور و هندزفری را از جعبه این محصولات حذف کند. حذف این لوازم جانبی به خودی خود باعث کاهش 60 دلاری قیمت بسته بندی و فروش این محصولات می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل تصمیم دارد تا دست‌کم 50 دلار آیفون‌های امسال را گران‌تر بفروشد که در مجموع باعث افزایش حداقل 110 دلاری قیمت تمام شده آن برای مصرف کننده نهایی خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373