لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ حتی در حذف آداپتور هم از اپل تقلید می‌کند

سامسونگ حتی در حذف آداپتور هم از اپل تقلید می‌کند

 شرکت سامسونگ احتمالاً تصمیم دارد تا به تقلید از اپل آداپتور را از بسته‌بندی محصولات جدید خود حذف کند و هزینه بسته‌بندی گوشی‌های گلکسی را کاهش دهد.

بر اساس گزارش خبرگزاری ETnews شرکت کره‌ای سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه شارژر در بسته‌بندی تلفن‌های هوشمند سال 2021 خود ندارد و این محصولات را با بسته‌بندی ساده‌تری آماده عرضه به کاربران می‌کند. در این گزارش آمده که سامسونگ به دلیل افزایش تعداد شارژرهای موجود در بازار تصمیم به حذف آن از بسته‌بندی دستگاه‌های خود گرفته است. علاوه بر این، حذف این محصول جانبی باعث کاهش هزینه‌های ساخت و تولید تلفن‌های هوشمند برای سامسونگ خواهد شد.

این گزارش در حالی منتشرشده که تعداد زیادی از شایعات در هفته گذشته حاکی از آن بودند که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی عرضه شارژ را از بسته بندی آیفون 12 حذف کند و پس از آن شارژر را به صورت جداگانه آماده عرضه به کاربران کند.

این مسئله نشان دهنده آن است که شرکت سامسونگ حتی در زمینه حذف شارژر نیز از شرکت اپل تقلید کرده است. گفتنی است که این البته اولین تقلید بی‌چون و چرای سامسونگ در زمینه تجاری‌سازی محصولات مختلف نیست. شرکت سامسونگ از سال 2016 اپل را به خاطر حذف جک 305 میلی متری از آیفون 7 به بعد مسخره می‌کرد که در سال 2019 میلادی در ساخت گلکسی نوت 10 جک 3.5 میلی متری را از این دستگاه حذف کرد.

شرکت سامسونگ تا پیش از این نیز در زمینه تقلید از اپل معروفیت زیادی داشته و پس از گذشت 13 سال از رقابت در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند، هنوز دست از این کار برنداشته است. البته اپل در مورد تقلیدهای مهم سامسونگ واکنش‌های زیادی نشان داده و غرامت‌های سنگینی از این شرکت دریافت کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420