لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن فیلتر عکس NVSUAL Photo برای مدت محدود در اپ استور رایگان شد

اپلیکیشن فیلتر عکس NVSUAL Photo برای مدت محدود در اپ استور رایگان شد

 اپلیکیشن فیلتر و افکت عکس NVSUAL Photo در حال حاضر برای مدت زمانی محدود رایگان شده است. این اپلیکیشن از امروز 18 تیرماه 1399 برای مدت زمانی نامعلوم بدون پرداخت هزینه قابل دانلود و نصب است.

NVSUAL Photo به کاربران امکان اعمال تغییرات در تصاویر مختلف را می‌دهد و کاربران از طریق آن می‌توانند تصاویر بهینه‌تری را برای اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی تولید کنند.

فیلترهای اعمالی در این اپلیکیشن روی عکس‌ها امکان تغییر کنتراست تا بیش از 120 درصد را دارند و اپلیکیشن به شکلی پیشرفته و بهینه اقدام به اصلاح رنگ‌ها برای تصویر خروجی می‌کند. برای مشاهده نمونه تصاویر ویرایش شده با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام هشتگ #NVSUAL را جست و جو کنید و تصاویر نمونه مربوط به آن را ببینید.

این اپلیکیشن به صورت پیش‌فرض با قیمت 3.99 دلار آماده عرضه به کاربران شده است. اما در حال حاضر با قیمت بسیار کم آماده ارائه به کاربران شده و کاربران می‌توانند بدون پرداخت هزینه آن را دریافت کنند.

اپلیکیشن NVSUAL Photo شامل سه بخش Edit ، Tone Adjustment و Special Effects است که از طریق هر یک از آن‌ها امکاناتی ویژه را برای تغییر رنگ و عکس‌های ورودی به شما ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن را می‌توان به کاربرانی که علاقه زیادی به انتشار تصاویر در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارند توصیه کرد. این اپلیکیشن به شکلی حرفه‌ای و کاربردی امکان تغییر عکس را بدون نیاز به مهارت خاص ارائه می‌دهد و این مسئله باعث می‌شود تا کاربران به آسانی بتوانند تصاویر مورد نظر خود را ویرایش کنند و به صورت بهینه‌تر تصویری را آماده انتشار در سرویس‌های مختلف اینترنتی کنند.

برای دانلود این اپلیکیشن میتوانید به صفحه NVSUAL Photo در اپ استور مراجعه کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373