لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر قاب آیفون 12 حذف آداپتور از بسته بندی را تائید کرد

تصویر قاب آیفون 12 حذف آداپتور از بسته بندی را تائید کرد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا آداپتور را از بسته بندی سری جدید تلفن‌های هوشمند خود حذف کند و حالا تصویر قابل آیفون 12 این مسئله را تائید کرده است.

اخیراً یک تصویر از قاب درونی بسته بندی آیفون 12 منتشر شده که نشان دهنده آن است که شرکت اپل هیچ جایگاهی برای آداپتور در نظر نگرفته است. این مسئله نشان می‌دهد که اپل با حذف آداپتور از بسته بندی آیفون 12 علاوه بر کاهش هزینه ساخت محصولات جدید، به حفظ محیط زیست نیز کمک کرده است.

این تصویر توسط Ran Avni منتشر شده و به گفته خود او یک تصویر کانسپت به‌حساب میاید که در صورت حقیقت پیوستن خبرهای مربوط به حذف آداپتور از بسته بندی آیفون‌ها می‌تواند ظاهر احتمالی قاب آیفون 12 در بسته بندی آن را نشان دهد. این قاب نسبت به قاب تعبیه شده درون جعبه آیفون‌های دیگر کوچک‌تر بوده و فقط برای نگه داری از آیفون و کابل به همراه بروشورها تعبیه شده است.

شرکت اپل احتمالاً دو محصول جانبی را امسال از بسته بندی تلفن‌های هوشمند خود حذف می‌کند و آن‌ها را آماده عرضه همراه با محصولات اصلی خود نمی‌کند. این مسئله باعث می‌شود تا هزینه عرضه آیفون‌ها کاهش پیدا کند و در عین حال کاربران مجبور به خرید این محصولات جانبی در صورت نیاز شوند.

کاربران در بسیاری از کشورهای دنیا پس از خرید آیفون و تلفن‌های هوشمند دیگر جعبه آن را دور می‌اندازند و از آن نگهداری نمی‌کنند. این مسئله نشان دهنده آن است که جعبه آیفون‌ها سالانه میزان زیادی از زباله‌های صنعتی را به خود اختصاص می‌دهد. بر این اساس شرکت اپل با حذف آداپتور، ساخت قاب بسته بندی را نیز با مواد اولیه کوچک‌تر انجام داده که باعث کاهش قیمت و کاهش میزان مصرف مواد اولیه شده است

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420