لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان تغییر اپل موزیک در هوم پاد اضافه شد

امکان تغییر اپل موزیک در هوم پاد اضافه شد

شرکت اپل به تازگی در کنار توسعه و عرضه بتای iOS 14 اقدام به آماده سازی و ارائه بتای سیستم عامل هوم پاد نیز کرده است. در آپدیت جدید امکان تغییر اپل موزیک در هوم پاد اضافه شده است.

بتای جدید ارائه شده از این سیستم عامل به کاربران این امکان را می‌دهد تا دیگر محدود به سرویس‌های اختصاصی شرکت اپل نباشند و بتوانند سرویس‌های دیگری را برای پخش موسیقی، کتاب صوتی و پادکست انتخاب کنند. تا پیش از این کاربران این اسپیکر هوشمند برای اجرای محتوای صوتی فقط و فقط به سرویس‌های توسعه داده شده توسط شرکت اپل محدود بودند. این مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران از خرید هوم پاد و استفاده از آن به عنوان یکی از محصولات تولید شده توسط اپل صرف نظر کنند. اما حالا مشخص شده است که شرکت اپل در توسعه و عرضه سیستم عامل جدید این اسپیکر سیاست‌های تجاری سازی خود را تغییر داده است.

بر اساس بررسی‌های انجام شده از این نسخه جدید سیستم عامل، کاربران می‌توانند برای هر یک از محتوای صوتی مورد نظر خود یک سرویس جداگانه را انتخاب کنند. کاربران می‌توانند برای کتاب‌های صوتی، موسیقی، پادکست‌ها و موارد دیگر سرویس‌های مورد نظر را از طریق اپلیکیشن نصب شده در آیفون تغییر دهند.

گفتنی است که این نسخه جدید از سیستم عامل که همراه با بتای دوم iOS 14 آماده عرضه شده در حال حاضر در مرحله تست است و قرار است در آینده نزدیک آماده عرضه به کاربران شود. توسعه دهندگانی که از همین حالا این نسخه را دانلود و نصب کرده‌اند برای دسترسی به امکان تغییر اپل موزیک در هوم پاد علاوه بر نصب این نسخه جدید از سیستم عامل نیاز به استفاده از آیفون‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS 14 نیز دارند.

شرکت اپل احتمالاً این نسخه جدید از نرم افزار هوم پاد را در سپتامبر و هم‌زمان با نسخه نهایی دیگر سیستم عامل‌ها آماده عرضه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373