لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر دیگری از مقایسه سایز آیفون 12 با آیفون‌های دیگر منتشر شد

تصویر دیگری از مقایسه سایز آیفون 12 با آیفون‌های دیگر منتشر شد

اپل در حال آماده سازی خود برای معرفی و عرضه نسل بعدی تلفن‌های هوشمند آیفون است و حالا وب سایت macrumors تصویر دیگری را از مقایسه سایز آیفون 12 با آیفون‌های دیگر را منتشر کرده است.

در ویدیو و تصاویر پیشین منتشر شده، وب سایت مذکور ماکت آیفون 12 را با آیفون SE نسل 1 و آیفون 7 را ارائه داده بود. اما در تصویر جدید منتشر شده از این وب سایت، آیفون 12 با 6 تلفن هوشمند دیگر مقایسه شده است. 

 در تصویر منتشر شده از مقایسه سایز آیفون 12 با آیفون 7، 8، SE نسل 2 و آیفون X و آیفون 11 پرو مکس مشخص شده که آن کوچک‌ترین گوشی پرچم‌داری است که شرکت اپل تاکنون طراحی و ساخته است. تنها آیفونی که سایز کوچک‌تری نسبت به تلفن هوشمند جدید شرکت اپل دارد شامل آیفون SE است که با طراحی مشابه با آیفون 5 اس ساخته شده بود.

در تصویر مربوطه مقایسه آیفون 12 پرو مکس که با سایز 6.7 اینچ ساخته می‌شود نیز دیده می‌شود. مقایسه سایز آیفون 12 پرو مکس با آیفون‌های دیگر نشان می‌دهد که این محصول بزرگ‌ترین تلفن هوشمندی است که تا به حال شرکت اپل اقدام به ساخت آن کرده است. 

با توجه به این موضوع می‌توان مطمئن بود که شرکت اپل در سال جاری میلادی تصمیم به ساخت، تولید و معرفی بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین آیفون‌های پرچم‌دار را دارد. شایعات منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل در جریان سال جاری میلادی چهار تلفن هوشمند را آماده معرفی می‌کند. این آیفون‌ها شامل دو گوشی پرچم‌دار با سایز 5.4 و 6.7 اینچ خواهند بود و دو مدل میان رده نیز هر دو با سایز 6.1 اینچ آماده معرفی و عرضه خواهند شد.

لازم به ذکر است که هنوز شرکت اطلاعات قابل اطمینانی از طراحی و ساخت و اطلاعات فنی آیفون‌های میان رده با سایز 6.1 منتشر نشده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373