لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت احتمالا مورتال کامبت و سری بازی های بتمن را انحصاری میکند

مایکروسافت احتمالا مورتال کامبت و سری بازی های بتمن را انحصاری میکند

 شرکت مایکروسافت احتمالا تصمیم دارد تا بخش توسعه بازی های ویدیویی برداران وارنر را خریداری کند که در صورت حقیقت داشتن این موضوع بازی مورتال کامبت و مجموعه بتمن به انحصار ایکس باکس درخواهندآمد.

ماه گذشته شرکت برادران وارنر به همراه شریک خود در بخش توسعه بازی ها یعنی AT&T اعلام کردند که تمایل برای فروش این بخش دارند و در حال مذاکره با شرکت های مختلف در این زمینه هستند. حال اطلاعات فاش شده نشان داده که شرکت مایکروسافت برای خرید بخش توسعه دهنده بازی های برادران وارنر علاقه مند است.

بر اساس اطلاعات فاش شده از وب سایت The Information دو نفر از تحلیلگران حوزه بازی تایید کرده اند که مایکروسافت به احتمال زیاد برنده مزایده خرید WB Games خواهد شد که در صورت به حقیقت پیوستن این موضوع میتوان امیدوار بود که بازی های مهمی همچون مورتال کامبت، مجموعه بتمن و بازی های زیر شاخه ارباب حلقه ها تحت کنترل مایکروسافت قرار بگیرند. این مسئله باعث میشود تا بازی های یاد شده به صورت انحصاری برای کنسول های ایکس باکس آماده عرضه شود.

بر اساس منابع خبری آگاه، WB Games در حال مذاکره برای فروش این بخش با قیمت 154 میلیارد دلار است. البته موضوع فروش این بخش از سال 2018 تا کنون مطرح شده است اما این شرکت با خریداران به توافق نرسیده است.

گفتنی است که مایکروسافت تا به امروز بازی های زیادی را به صورت انحصاری برای کنسول های ایکس باکس آماده عرضه کرده است. اما حالا مشخص شده که این شرکت در صدد دریافت حق امتیاز پخش بازی های دیگر به منظور رقابت هر چه بیشتر با شرکت سونی است.

مایکروسافت تا بیست روز دیگر یک کنفرانس جدید را برگزار میکند و احتمالا نتیجه این رخداد را مشخص خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420