لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی macrumors از ماکت آیفون 12 با سایز 5.4 اینچ

بررسی macrumors از ماکت آیفون 12 با سایز 5.4 اینچ

 در طول هفته جاری وب سایت macrumors اقدام به بررسی چند مدل ماکت آیفون 12 کرده و حالا در پست جدید خود ویدیویی از یک مدل آن‌ها را منتشر کرده است.

در ویدیوی منتشر شده اخیر از وب سایت یاد شده اقدام به مقایسه این تلفن هوشمند با دو مدل دیگر از آیفون‌ها کرده است. ماکت آیفون 12 از بخش پشتی شباهت بسیار زیادی به آیفون 11 دارد و با دو لنز مختلف آماده عرضه شده است. این مسئله نشان می‌دهد که شرکت اپل در طراحی آیفون 5.4 اینچ خود تغییری در ظاهر دوربین نسبت به سال گذشته نداده است و همان طراحی سابق را مورد استفاده قرار داده است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

ماکت آیفون 12 همچنین از لحاظ ظاهری و ابعاد، میان آیفون 7 و آیفون SE است و تا پیش از این نیز یکی از کاربران macrumors تصاویری از این ماکت را منتشر کرده بود. با این حال مشخص شده است که بدنه‌ی کناری این تلفن هوشمند دقیقاً شبیه به آیفون 4 و با گوشه‌های تخت ساخته شده است.

این مسئله نشان می‌دهد که مهم‌ترین تغییر اعمال شده در سال 2020 میلادی روی آیفون‌ها به طراحی تخت گوشه‌های آن مربوط می‌شود.

آیفون 12 از لحاظ اندازه سایز متفاوتی نسبت به‌تمامی تلفن‌های هوشمند اپل که تاکنون عرضه شده‌اند دارد. همین مسئله باعث شده تا بررسی این محصول از لحاظ نحوه‌ی کاربری و نوع قرار گرفتن آن در دست از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد. شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی از 4 تلفن هوشمند رونمایی کند که دو مدل آن با سایز 6.1 اینچ و دو مدل با سایز 5.4 و 6.7 اینچ آماده عرضه به بازار خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373