لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت ایرپاد 3 هیچ تفاوتی با ایرپاد پرو ندارد

قابلیت ایرپاد 3 هیچ تفاوتی با ایرپاد پرو ندارد

 شایعات و گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که قابلیت ایرپاد 3 هیچ تفاوتی با ایرپاد پرو ندارد و اپل این محصول را به عنوان جایگزینی برای پرچم‌دار ایرپادهای امروز رونمایی می‌کند.

بر اساس گزارش جدید مینگ چی کو تحلیلگر TF InternationalSecurity شرکت اپل تصمیم دارد تا قابلیت ایرپاد 3 را محدود به همان چیزی کند که تا به امروز در ایرپاد پرو ارائه شده است. این محصول قرار است در نیمه اول سال 2021 میلادی آماده عرضه شود و فناوری ارائه شده در آن شامل پشتیبانی از سیستم حذف نویز و شفافیت پخش صدای محیط اطراف در کنار محتوای صوتی می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ایرپاد پرو احتمالاً در نیمه اول سال 2021 با تقاضای بیشتری در بازار مواجه می‌شود چراکه شرکت اپل با معرفی ایرپاد 3 باقابلیت‌های پیشرفته‌تر قیمت ایرپاد پروی امروزی را کاهش می‌دهد. این مسئله باعث می‌شود تا میزان تقاضا برای خرید ایرپاد پرو بین 50 تا 100 درصد نسبت به سال 2020 میلادی افزایش پیدا کند.

جالب اینجا است که گزارش‌های تحلیلی گذشته حاکی از آن بودند که شرکت اپل در نیمه اول سال 2020 میلادی به خاطر همه‌گیری کرونا با موج عظیمی از درخواست‌ها برای خرید ایرپاد مواجه شده است. بسیاری از افراد مجبور به حضور در خانه شده‌اند و انجام کارها و ویدیو کنفرانس ها نیاز به هندزفری با قدرت حذف نویز دارد و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران اقدام به خرید ایرپادهای اپل، به خصوص ایرپاد پرو کنند.

در این میان، مشخص شده است که شرکت اپل تغییرات زیادی از لحاظ کارایی به ایرپاد 3 نمی‌دهد. در حقیقت قابلیت ایرپاد 3 محدود به سیستم حذف نویز و Transparency خواهد بود و شرکت اپل امکانات بیشتری از در آن آماده ارائه به کاربران نمی‌کند.

در صورت حقیقت داشتن این موضوع به نظر می‌رسد که شرکت اپل در ماه‌های پایانی سال 2020 یا ماه‌های ابتدایی سال 2021 اقدام به معرفی و رونمایی از ایرپاد جدید کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت