لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لغو محدودیت واردات گوشی‌های موبایل بالای 300 یورو

لغو محدودیت واردات گوشی‌های موبایل بالای 300 یورو

 دو روز پیش بود که خبر اعمال ممنوعیت واردات گوشیهای بالای 300 یورو به ایران سروصدای زیادی به پا کرد و حال به نظر می‌رسد که این محدودیت لغو خواهد شد.

خبرگزاری iCTna به نقل از خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام کرده که وزارت صنعت، معدن و تجارت محدودیت واردات گوشی‌های موبایل با قیمت بیش از 300 یورو را بر می‌دارد. با دستور مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صمت، واردات گوشی طبق روال گذشته ادامه داشته و محدودیت مربوط به واردات کالای بیش از 300 یورو تا اطلاع ثانوی حذف خواهد شد.

متن خبر ICTna به شرح زیر است:

ICTna.ir – اخبار رسیده از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) به خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، حاکی از آن است که با دستور مدرس خیابانی -سرپرست وزارت صمت- واردات گوشی طبق روال گذشته ادامه خواهد یافت و محدودیت 300 یورویی واردات گوشی، تا اطلاع ثانوی حذف شده و به زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، پیرو ابلاغ تصمیمات جلسه دوم تیر ماه کارگروه نظارت و تخصیص ارز و با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در سقف تخصیص ارز واردات موبایل در سال جاری و ممنوعیت واردات گوشی بالای 300 یورو در رویه مسافری و تجاری، واردات گوشی موبایل با ارزش بیش از 300 یورو ممنوع شده بود.

 گفتنی است که وزیر ارتباطات روز گذشته از طریق حساب توییتر خود عدم توافق با این طرح را مطرح کرده و از وزارت صمت درخواست بازنگری در این طرح را کرده بود.

روز یکشنبه گزارش‌هایی مبنی بر ممنوعیت واردات کالای بالای 300 یورو منتشر شده بود که طی آن اعلام شده بود که گوشی‌های مشمول این قانون حتی اجازه رجیستر شدن در بازار ایران را پیدا نمی‌کنند. این طرح که با مخالفت‌های زیادی مواجه شده بود، حالا قرار است که اجرایی نشود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420