لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هیچ استثنایی برای برخورد با متخلفین در توییچ وجود ندارد

هیچ استثنایی برای برخورد با متخلفین در توییچ وجود ندارد

 توسعه دهندگان توییچ به تازگی در مورد بن شدن‌های اخیر استریمرها و اکانت های مختلف توضیحات ویژه‌ای را ارائه کرده‌اند.

توییچ اعلام کرده که هیچ تحملی در برابر انتشار محتوای تنفرآمیز و نفرت پراکن ندارد. این سرویس استریم محتوای ویدیویی همچنین ادعا کرده که هرگز در این زمینه به سطح کاربران نگاه نمی‌اندازد و در صورت مشاهده تخلف در این زمینه کاربر را از توییچ بن یا ساسپند می‌کند.

در بیانیه با محتوای فوق که پیش از جولای 2020 منتشر شد، توییچ هیچ اشاره‌ای به ساسپند شدن کانال دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نکرده است، با این حال می‌توان مطمئن بود که کانال ترامپ به دلیل انتشار محتوای نفرت انگیز از این سرویس حذف شده است. چرا که تا پیش از این برخی از توضیحاتی که از طرف این سرویس ارائه شده بود، گواهی بر این مسئله بودند. بر این اساس می‌توان مطمئن بود که قوانین سخت‌گیرانه توییچ حتی روی رئیس جمهور آمریکا نیز اجرا شده و هیچ کس از آن‌ها مستثنا نیست.

در این میان، توییچ همچنان اعلام کرده که هیچ سطح تحملی در برابر فعالیت‌های غیرمعمول اخلاقی در سرویس خود ندارد. این سرویس همچنان دلیل حذف شدن اکانت توییچ دکتر دیسریسپکت را در هاله‌ای از ابهام قرار داده و کاربران دلیل قطعی این موضوع را نمی‌دانند. با این حال می‌توان گفت که به احتمال زیاد اکانت توییچ این استریمر معروف به دلیل مسائل اخلاقی بن شده است و او دیگر امکان حضور در این سرویس را ندارد.

توییچ در طول چند هفته گذشته تلاش کرده تا با استفاده از ترفندهای ویژه اقدام به تبدیل سرویس اختصاصی خود به بستری امن برای حضور کاربران از سطوح مختلف کند.

توییچ و سرویس‌های مشابه آن که بر پایه فعالیت‌های گیمرها ساخته شده‌اند، محتوای مناسب برای تمامی رده‌های سنی را تولید می‌کنند و به همین دلیل انتشار محتوای نفرت پراکن و غیراخلاقی در آن‌ها قابل تحمل نیست و در سریع‌ترین فرصت با آن‌ها برخورد جدی می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420