لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وب سایت اپل کارت با قابلیت پرداخت قبض‌ها راه اندازی شد

وب سایت اپل کارت با قابلیت پرداخت قبض‌ها راه اندازی شد

 شرکت اپل به تازگی یک وب سایت را برای دارندگان کارت‌های اعتباری خود راه اندازی کرده که به آن‌ها در زمینه پرداخت قبض کمک می‌کند. وب سایت اپل کارت از همین حالا آماده استفاده توسط کاربران شده است.

پس از عرضه گیفت کارت اپل این شرکت در حال آماده سازی برای عرضه اپل کارت با قابلیت پرداخت‌های گسترده‌تر است. در وب سایت اپل کارت کاربران می‌توانند علاوه بر پرداخت قبض‌ها امکان مشاهده ریز تراکنش‌ها و میزان اعتبار را نیز داشته باشند. بر اساس گزارش وب سای اپل اینسایدر، شرکت اپل در توسعه و عرضه این وب سایت اقدام به سازگاری کامل آن با سیستم عامل iOS، iPadOS و macOS کرده است. بر این اساس کاربران می‌توانند با استفاده از این وب سایت در هر یک از دستگاه‌های خود کارهای مالی مربوطه را انجام دهند.

نشانی وب سایت اپل کارت که از همین حالا در دست کاربران است، شامل card.apple.com بوده و کاربران می‌توانند با مراجعه به آن اقدام به انجام کارهای مختلف کنند.

اپل کارت، شامل کارت اعتباری شرکت اپل می‌شود که از سال 2018 میلادی معرفی شده و در سال 2019 میلادی با همکاری شرکت‌های مالی و اعتباری آمریکایی آماده عرضه به کاربران سراسر دنیا شده است. شرکت اپل با راه اندازی این وب سایت علاوه بر سهولت انجام کارهای مختلف مالی به کاربران امکان ثبت نام و دسترسی آسان به ابزارهای مالی مختلف را داده است.

وب سایت اپل کارت به کاربران کمک می‌کند تا برای انجام تراکنش‌های خود حتی نیاز به ورود به وب سایت‌های گوناگون را نداشته باشند. شرکت اپل در تلاش است تا با ارائه امکانات آسان‌تر کاربران را تشویق به استفاده از سرویس‌های اختصاصی خود کند.

اپل کارت قرار است یکی از بخش‌های ویژه اپل برای ساخت یک اکوسیستم اختصاصی باشد که در حال حاضر تنها برای برخی از کشورهای جهان آماده عرضه شده است و به زودی تعداد بیشتری از کاربران در کشورهای سراسر جهان به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420