لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نارضایتی شرکت‌های تبلیغاتی از حریم خصوصی iOS 14

نارضایتی شرکت‌های تبلیغاتی از حریم خصوصی iOS 14

برخی از شرکت‌های تبلیغاتی انتقاد خود را از سیستم حریم خصوصی iOS 14 به خاطر عدم نشان دادن تبلیغات مختلف اعلام کرده‌اند.

بر اساس گزارش رویترز، برخی از شرکت‌های تبلیغات دیجیتالی که با گوگل همکاری می‌کنند اعلام کرده‌اند که سیاست‌های حریم خصوصی اعمال شده در سیستم امنیت iOS 14 باعث جلوگیری از فعالیت درست این شرکت‌ها در زمینه انتشار تبلیغات اینترنتی شده است.

در این گزارش به شانزده شرکت بازیابی دیجیتالی اشاره که با شرکت‌های بزرگی نظیر آلفابت، فیس‌بوک و شرکت‌های دیگر همکاری می‌کنند. این شرکت‌ها در زمینه بازاریابی دیجیتالی فعالیت دارند و طبق سیاست حریم خصوصی تصویب شده توسط اتحادیه اروپا فعالیت می‌کنند.

شرکت اپل در توضیح حریم خصوصی iOS 14 توضیح داد که قابلیت‌های حریم خصوصی این سیستم عامل اپلیکیشن‌ها را مجبور می‌کند تا برای کارکرد درست مجوزهای بیشتری را از کاربر بگیرند. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این شرکت‌ها این است که کاربران برای اعطای مجوز باید در هر بار استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف، آن را تائید کنند. در حقیقت iOS 14 ترجیحات اعطای مجوز کاربر را ذخیره نمی‌کند و این مسئله باعث می‌شود تا در هر بار اعمال تغییرات کاربر نیاز تائید اپلیکیشن داشته باشد.

با توجه به این موضوع شرکت‌های بازاریاب دیجیتال در اروپا اقدام به انتشار بیانیه‌هایی انتقاد آمیز علیه شرکت اپل کرده‌اند تا این کمپانی را از ارائه این قابلیت امنیتی منصرف کنند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در سپتامبر سال جاری میلادی نسخه نهایی این سیستم عامل را به صورت عمومی آماده عرضه به کاربران می‌کند. حریم خصوصی iOS 14 و نسخه های جدید دیگر سیستم عامل های اپل دارای تغییرات امنیتی خاصی است که باعث عدم کارکرد برخی از اپلیکیشن‌های تبلیغاتی می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373