لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سایبرفون | آیفون جدید کاویار با طراحی شبیه به سایبرتراک آماده فروش شد

سایبرفون | آیفون جدید کاویار با طراحی شبیه به سایبرتراک آماده فروش شد

 برند کاویار در طول چند سال گذشته با معرفی و عرضه محصولات لوکس و خاص شناخته شده و حالا محصول جدید آن یک آیفون 7 هزار دلاری بوده که با بدنه تیتانیومی شبیه به سایبرتراک تسلا ساخته شده است.

وب سایت macrumors نسخه 7 هزار دلاری این آیفون را مورد بررسی قرار داده و نگاهی به آن انداخته است. کاویار سعی کرده تا در طراحی این آیفون جدید از سایبرتراک تسلا ایده برداری کند و بدنه‌ای کاملاً ویژه و خاص را برای این تلفن هوشمند ایجاد کند. این تلفن هوشمند با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و تیتانیوم ساخته شده که به دلیل شباهت به سایبرتراک، با عنوان سایبرفون (CyberPhone) شناخته شده است.

بدنه شخصی سازی شده این تلفن هوشمند شبیه یک بامپر فلزی است که به طول دائمی به آن متصل شده است. یکی از موارد جالب این بدنه ویژه خشاب سیم کارت آن است که با یک اجکتور شخصی سازی شده ویژه آماده طراحی و عرضه شده است. استفاده از این بدنه فلزی احتمالاً باعث شده تا سیستم شارژ بی‌سیم این تلفن هوشمند امکان کارکرد آیفون‌های دیگر را نداشته باشد. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 کاویار مثل گذشته نیز از بسته بندی ویژه‌ای برای تلفن هوشمند لوکس خود استفاده کرده تا خریدار محصول، از همان اول تجربه‌ای ویژه در استفاده از آن داشته باشد. گفتنی است که این تلفن هوشمند، مشخصاً یک آیفون 11 پرو یا آیفون 11 پرو مکس شخصی سازی شده بوده که در بدنه آن از بامپرهای تیتانیومی استفاده شده است.

سایبر فون در سه مدل مختلف با قیمت 7680 دلار، 6910 دلار به هرماه یک نسخه کاملاً ویژه با قیمت 19990 دلارآماده عرضه شده است.

این تلفن هوشمند همچنین یک ایرپاد پروی شخصی سازی شده نیز دارد که به صورت جداگانه و با قیمت 910 دلار به فروش می‌رسد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420