لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اندازه‌ آیفون 12 پرو در مقایسه با مدل‌های پیشین گوشی‌های هوشمند اپل چگونه است؟

اندازه‌ آیفون 12 پرو در مقایسه با مدل‌های پیشین گوشی‌های هوشمند اپل چگونه است؟

 اطلاعات فنی مربوط به اندازه آیفون 12 پرو و دیگر مدل‌های 2020 تلفن‌های هوشمند اپل از همین حالا توسط برخی از تحلیلگران حدس زده شده و حالا یکی از کاربران با توجه به این تصاویر شماتیک اقدام به مقایسه نسل بعدی گوشی‌های اپل با محصولات قبلی کرده است.

آیفون 12 پرو قرار است با سایز 5.4 اینچ آماده عرضه شود که با در نظر گرفتن روش طراحی تمام صفحه و بدون حاشیه نمایشگر می‌توان مطمئن بود که ابعاد آن نسبت به آیفون X، XS و 11 پرو کوچک‌تر خواهد بود. کاربری با نام iZac به تازگی ماکتی از این تلفن هوشمند را با توجه به شایعات منتشر شده ساخته و تصاویر آن را به وب سایت macrumors ارائه داده است.

 

در تصویر منتشر شده، ماکت آیفون 12 پرو در کنار آیفون SE نسل 1 و آیفون 7 قرار گرفته است که نشان دهنده سایز نسبی تلفن هوشمند جدید اپل است. در صورت صحت داشتن ظاهر این ماکت، می‌توان مطمئن بود که اندازه آیفون 12 پرو اندازه‌ای بزرگ‌تر از آیفون SE نسل 1 و 5S دارد.

 از طرف دیگر این تلفن هوشمند با وجود بزرگ‌تر بودن نمایشگر نسبت به آیفون 7 ابعاد کوچک‌تری دارد. آیفون 7 نمایشگر 4.7 اینچی به همراه حاشیه بزرگ و دکمه هوم دارد. این در حالی است که طراحی جدید اپل باعث شده تا نمایشگر بزرگ‌تر شود.

توضیحات iZac در مورد این ماکت به شرح زیر است:

در زمان دست گرفتن این [ماکت] می‌توانم بگویم که تا حدودی از آیفون SE بزرگ‌تر است و در دست گرفتن آن بسیار راحت است. اگر چه آیفون 7 تا حدودی امکان مدیریت بیشتری در هنگام دست کرفتن دارد، چرا که کناره‌های نمایشگر باعث شده تا دست گرفتن دستگاه قابل کنترل‌تر باشد. 

 

سازنده‌ی ماکت همچنین اعلام کرده که آیفون 5.4 اینچی اپل نزدیک به 6 میلی متر ضخیم‌تر از آیفون SE و نزدیک به 3 میلی متر نازک‌تر از آیفون 7 است.

در نگاه سریع می‌توان متوجه شد که نزدیک به 6 میلی متر از آیفون SE ضخیم‌تر و حدود 3 میلی متر از آیفون 7 نازک‌تر است. این نشان می‌دهد. این ماکت بر اساس تصاویر CAD با رزولوشن اصلی ساخته شده است که با محاسبات من، 2.8 میلی متر نازک‌تر از آیفون 7 خواهد بود.

 

آیفون 12 پرو قرار است در سپتامبر سال جاری میلادی با سایز 5.4 اینچ آماده عرضه شود. نسخه پرو مکس این تلفن هوشمند نیز با سایز 6.7 عرضه می‌شود و شرکت اپل دو مدل میان رده با سایز 6.1 را نیز آماده معرفی و عرضه به بازار خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت