لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت دموی بیش از 60 بازی ایکس باکس را عرضه می‌کند

مایکروسافت دموی بیش از 60 بازی  ایکس باکس را عرضه می‌کند

شرکت مایکروسافت هر ساله طبق رسم همیشگی خود در جریان نمایشگاه E3 یک فستیوال بازی راه اندازی می‌کند و تعداد زیادی از بازی‌ها را به صورت دمو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حال مشخص شده که مایکروسافت امسال با وجود لغو شدن این رویداد به خاطر همه گیری کرونا، همچنان فستیوال خود را برگزار می‌کند.

در پست جدید وبلاگ رسمی مایکروسافت، مشخص شده که بیش از 60 بازی قرار است آماده دانلود و عرضه برای کاربران شوند. این بازی‌ها البته به صورت دمو هستند و مایکروسافت تأکید کرده که لزوماً نمی‌توان آن‌ها را نماینده رسمی نسخه نهایی بازی‌ها در نظر گرفت.

با توجه به این موضوع، می‌توان امیدوار بود که دموی بیش از 60 بازی در آینده نزدیک و در فستیوال تابستانی ایکس باکس آماده دانلود و نصب می‌شوند. هنوز اطلاعات و تعداد مشخص این بازی‌ها در اختیار کاربران قرار نگرفته است. با این حال بررسی‌های اولیه از عرضه نزدیک به 75 بازی حکایت دارند. برخی از عنوان بازی‌های ارائه شده در این فستیوال نیز احتمالاً شامل Cris Tales، Destroy All Humans! Haven، Hellpoint، Skatebird، The Vale: Shadow of the Crown، Raji: An Ancient Epic و Welcome to Elk می‌شوند.

فستیوال تابستانی مایکروسافت برای ایکس باکس بر اساس گفته‌های این شرکت، در بازه زمانی بیست و یکم تا بیست و هفتم جولای برگزار می‌شود. در این فستیوال کاربران می‌توانند به نسخه دموی بازی‌هایی که هنوز به صورت رسمی عرضه نشده‌اند دسترسی داشته باشند. گفتنی است که این بازی‌ها قرار است به صورت تدریجی تا یک سال آینده به صورت عمومی آماده عرضه شوند و دموی آن‌ها نسخه نمونه از بازی‌ها است که در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420