لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو 14.1 اینچ با فناوری Mini LED در نمایشگر تولید می‌شود

مک بوک پرو 14.1 اینچ با فناوری Mini LED در نمایشگر تولید می‌شود

 گزارش‌های منتشر شده از طرف موسسه‌های تحلیلی حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم به تولید و عرضه مک بوک پرو 14.1 در 18 ماه آتی دارد.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری دیجی تایمز، شرکت اپل در حال عقد قرارداد با تولید کننده نمایشگرهای مبتنی بر فناوری Mini LED است. این شرکت‌های تولید کننده به تازگی سفارش ساخت نمایشگرهای 14.1 اینچی را دریافت کرده‌اند که می‌تواند نشان از تغییر در روند طراحی و ساخت مک بوک پروها در سال 2021 میلادی به حساب آید.

اپل در حال حاضر دو شرکت جدید در تایوان به نام‌های Zhen Ding Technology و Flexium Interconnect را به لیست تأمین کننده‌های نمایشگرهای ال ای دی خود اضافه کرده و از آن‌ها خواسته تا روی طراحی و تولید انبوه نمایشگرهای مربوط به مک بوک پرو 14.1 اینچی تمرکز کنند.

دیجی تایمز اعلام کرده که هر دو شرکت یاد شده از سه ماهه پایانی سال 2020 فرایند تولید نمایشگرهای ماژولار با فناوری بک لایت Mini LED را آغاز می‌کنند و در سال 2021 میلادی به شرکت اپل این امکان را می‌دهند که مک بوک پرو با سایز جدید را آماده عرضه به بازار کند.

دیجی تایمز علاوه بر مک بوک پرو 14.1 اینچ خبر از تلاش اپل برای استفاده از این فناوری جدید در طراحی و تولید آیپد پرو 12.9 اینچ نیز داده است. بر اساس ادعای این خبرگزاری، شرکت اپل تصمیمی برای تغییر طراحی بدنه آیپد پرو 2021 ندارد و آن را همانند آیپد پرو 2020 آماده عرضه به بازار می‌کند. البته تفاوت اصلی این محصولات با نسل‌های پیشین به نمایشگر با فناوری بک لایت جدید باز می‌گردد. در این گزارش همچنین آمده است که شرکت اپل تصمیم به استفاده از فناوری ارتباطی 5G یا نسل پنجم در آیپد پرو 2021 دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت