لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس Premium Duo با قیمت 12.99 از طرف اسپاتیفای عرضه شد

سرویس Premium Duo با قیمت 12.99 از طرف اسپاتیفای عرضه شد

اسپاتیفای به تازگی سرویس Premium Duo را آماده عرضه به کاربران کرده است که از آن طریق هر دو نفر می‌توانند به جای خرید دو اکانت پریمیوم به صورت هم‌زمان، با پرداخت 12.99 هر دو را به صورت هم‌زمان فعال کنند.

سرویس Premium Duo مشخصاً برای دو نفر که در یک خانه زندگی می‌کنند ارائه شده است که امکان استفاده از دو اکانت پریمیوم را به صورت هم‌زمان ارائه می‌دهد. کاربرانی که از این سرویس استفاده می‌کنند نیازی به پرداخت هزینه بیشتر ندارند و هر دو اکانت به صورت جداگانه به کاربران ارائه می‌شود.

این سرویس همچنین 3 دلار امکان اضافه شدن هر فرد جدید را به این جمع می‌دهد. این سرویس به‌طور کل باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با پرداخت هزینه کمتر امکان استفاده از این سرویس را به صورت جداگانه داشته باشند. کاربران این سرویس امکان دسترسی به پلی لیست‌های اختصاصی را دارند که با عنوان Duo Mix شناخته می‌شوند. این پلی لیست ترکیبی از موسیقی‌هایی است که هر یک از کاربران این سرویس در حال گوش کردن آن هستند.

اسپاتیفای این سرویس را در کنار سرویس خانواده آماده عرضه کرده است. تا پیش از این سرویس خانواده به کاربران اعضای یک خانواده امکان پرداخت هزینه‌ای بسیار کم را می‌داد تا اعضای خانواده امکان گوش کردن به موسیقی‌های مشابه را داشته باشند. اکانت‌های خانواده امکان مدیریت اکانت‌ها را به والدین می‌داد. اما تفاوت اصلی این سرویس جدید امکان دسترسی به اکانت‌های جداگانه است و تنها پلی لیست اختصاصی ویژه در میان آن‌ها مشترک خواهد بود. فعال سازی Premium Duo باعث از بین رفتن تاریخچه یا هیچ یک از موارد ذخیره شده در اکانت شخصی کاربر نمی‌شود و با همان کیفیت سابق امکان دسترسی به موسیقی‌ها را می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373