لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توقف عرضه اپلیکیشن Dark Sky در اندروید یک ماه به تعویق افتاد

توقف عرضه اپلیکیشن Dark Sky در اندروید یک ماه به تعویق افتاد

اوایل امسال بود که شرکت اپل خبر از خرید و تصاحب اپلیکیشن Dark Sky داده بود و در آن زمان قرار بود نسخه اندروید این اپلیکیشن تا اول جولای 2020 دیگر آماده ارائه خدمات به کاربران نباشد. اما حالا مشخص شده است که ارائه خدمات این اپلیکیشن برای یک ماه دیگر به تعویق افتاده است.

توسعه دهندگان اپلیکیشن پیش بینی آب و هوای Dark Sky اعلام کرده‌اند که این نرم افزار تا اول ماه اوت امکان استفاده در دستگاه‌های اندرویدی را دارد و پس از آن اقدام به توقف عرضه خدمات به کاربران این پلتفرم خواهند کرد. شرکت اپل در ماه مارس این اپلیکیشن را خریداری کرد و تصمیم داشت تا از آن در بخش رابط کاربری و بخش نمایش اطلاعات آب و هوا در سیستم عامل iOS 14 استفاده کند.

اپل در آن زمان توسعه دهندگان این اپلیکیشن را موظف کرده بود تا در مدت زمانی مشخص روند توسعه و عرضه خدمات به کاربران اندرویدی را متوقف کنند. این توسعه دهندگان اعلام کرده بودند که تا ماه جولای سال 2020 میلادی فرایند عرضه آن در اندروید را به پایان می‌رسانند. اما حالا مشخص شده است که این اپلیکیشن تا یک ماه دیگر قرار است در اختیار کاربران اندروید باشد. اپل تصمیم دارد تا با استفاده از این اپلیکیشن، رابط کاربری بهینه‌سازی شده تری را به کاربران آیفون‌ها ارائه دهد..

این اپلیکیشن قرار است از ماه اوت به صورت انحصاری در سیستم عامل iOS آماده عرضه باشد. علاوه بر این API مربوط به آن نیز تا پایان 2021 به توسعه دهندگانی که آن را خریداری کرده باشند ارائه می‌شود. API این اپلیکیشن در حال حاضر فقط به کسانی ارائه می‌شود که اپلیکیشن یاد شده را خریداری کرده باشند و کاربران جدید امکان خرید آن را نخواهند داشت. این اپلیکیشن از پایان سال 2021 به بعد دیگر هیچ خدماتی به توسعه دهندگان دیگر ارائه نمی‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373