لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دسترسی به آیکلاود برای برخی از کاربران در سراسر جهان قطع شد

دسترسی به آیکلاود برای برخی از کاربران در سراسر جهان قطع شد

گزارش‌های منتشر شده از طرف کاربران حاکی از آن است که دسترسی به سرویس آیکلاود از شب گذشته در برخی از موقعیت‌های مکانی قطع شده است.

گزارش‌های کاربران مشخصاً به بامداد روز 12 تیر ماه 1399 بازمی‌گردد که نشان می‌دهد که برخی از کاربران از امروز صبح امکان دسترسی به آیکلاود را ندارند و نمی‌توانند به سرویس‌های مبتنی بر آن دسترسی داشته باشند. شرکت اپل به محض بروز این مشکل آن را تائید کرده  و در وب سایت خود خبر از عدم دسترسی به آیکلاود را منتشر کرده  که نشان دهنده گسترده بودن این مشکل است.

کاربرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند مشخصاً امکان دسترسی به وب سایت iCloud.com را ندارند و نمی‌توانند اطلاعات و فایل‌های ذخیره شده در حساب ابری خود را دریافت کنند. این موضع همچنین باعث شده تا برخی از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت اپل که به صورت اختصاصی در اختیار کاربران قرار گرفته است امکان کارکرد درست را نداشته باشند. 

 اسکرین شاتی که یکی از کاربران در ساعات گذشته از عدم امکان دسترسی به وب سایت آیکلاود منتشر کرده است

به عنوان مثال کاربران تحت تأثیر این مشکل اعلام کرده‌اند که امکان همگام سازی یادداشت‌های خود در Note را ندارند و نمی‌توانند محتوای مورد نظر خود را در آیکلاود آپلود کنند. این مشکل روی بسیاری از کاربری‌های آیفون و آیپد و دستگاه‌های مک تأثیر گذاشته  و باعث نارضایتی کاربران شده است.

اپل اعلام کرده که در حال برطرف کردن این موضوع است؛ با این حال تا زمان تنظیم این نوشته هنوز هیچ اطلاعاتی مبتنی بر برطرف شدن مشکل یاد شده منتشر نشده است.

گفتنی است که این مشکل تنها برای برخی از کاربران در سراسر جهان رخ داده است و لزوما نشان دهنده عمومی بودن آن برای تمامی کاربران سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت اپل نیست. شرکت اپل احتمالاً تا ساعتی دیگر این مشکل را برطرف می‌کند و کاربران می‌توانند به اطلاعات مورد نظر خود و فایل‌های شخصی ذخیره شده در حساب ابری دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373