لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون مجهز به رابط کاربری دسکتاپ می‌شود؟

آیا آیفون مجهز به رابط کاربری دسکتاپ می‌شود؟

 شایعات منتشر شده از طرف یک اکانت توییتری حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا رابط کاربری دسکتاپ مشابه با macOS را در آیفون‌ها ارائه کند.

این اکانت توییتری ادعا کرده که نسخه ابتدایی آیفون‌های ساخته شده با این قابلیت، مجهز به جدیدترین پردازنده‌های اپل سیلیکون خواهد بود و می‌توانند با اتصال به داک و مانیتور تجربه‌ای مشابه با کامپیوترهای مک را برای کاربران فراهم کنند. اپل تصمیم دارد تا این قابلیت را به عنوان بخشی از مزیت‌ها و امکانات فراهم شده به خاطر توسعه مک او اس در پردازنده‌های اختصاصی آماده عرضه به کاربران کند.

این توییت توسط اکانت Mauri QHD منتشر شده که ادعا کرده اطلاعات فوق را از کارکنان مقر اصلی شرکت اپل دریافت کرده است. این اکانت توییتری بر این باور است که اپل در حال ارائه قابلیتی مشابه با آنچه تا پیش از این شرکت‌های ریزر و سامسونگ با عنوان Linda و DeX معرفی کرده‌اند بوده و به زودی امکان استفاده از محیط دسکتاپ را به کاربران آیفون ارائه می‌دهد.

در صورت صحت داشتن این اطلاعات، فناوری یاد شده می‌تواند با اتصال آیفون به یک داک امکان اتصال ماوس، کیبورد و مانیتور را برای کاربران فراهم سازد. اپل همچنین می‌تواند از طریق این امکان، رابط کاربری مشابه مک یا حتی دقیقاً همان سیستم عامل را آماده اجرا در آیفون‌ها کند.

این مسئله در صورت صحت داشتن می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که شرکت اپل در توسعه macOS Big Sur تلاش کرده تا تمامی سیستم عامل‌های خود را به شکلی یکپارچه و با عنوان یک سیستم عامل مبتنی بر پردازنده‌های دارای معماری arm64 آماده عرضه کند.

گفتنی است که شرکت اپل تا پیش از این نیز پتنتی را برای تبدیل کردن یک آیفون به مک به ثبت رسانده بود که تا به امروز از ایده آن استفاده نکرده است. به نظر می‌رسد که شرکت اپل با مهاجرت دادن کامپیوترهای مک به پردازنده‌های مبتنی بر معماری arm64 در تلاش برای اجرای ایده‌ی توسعه یک سیستم عامل یکپارچه برای تمامی دستگاه‌های خود است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420