لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برندگان Apple Design 2020 مشخص شد

برندگان Apple Design 2020 مشخص شد

شرکت اپل به تازگی نام هشت توسعه دهنده که موفق به دریافت جایزه در جشنواره Apple Design 2020 شده‌اند را منتشر کرده است.

اپلیکیشن‌ها و بازی‌های عرضه شده از این توسعه دهندگان در اپ استور بهترین طراحی را داشته‌اند و شامل بهترین نوآوری سال بوده‌اند. جایزه Apple Design هر ساله به توسعه دهندگان بهترین اپلیکیشن‌های نوآورانه و خلاقانه اهدا می‌شود. اپل هر ساله با اهدای این جوایز ضمن قدردانی از توسعه دهنده، سعی می‌کند تا آن‌ها را تشویق به ساخت اپلیکیشن‌های کاربردی‌تر کند تا کیفیت نرم افزارهای ارائه شده برای کاربران بهبود پیدا کند. برندگان این رویداد از میان توسعه دهندگان بزرگ و کوچک انتخاب شده و لزوماً محدود به گروه توسعه دهنده خاص نیست.

برای خرید هر یک از اپلیکیشن‌های پولی می‌توانید ابتدا اقدام به خرید گیفت کارت اپل کرده و پس از آن هر کدام از آن‌ها را از اپ استور خریداری کنید. برندگان جوایز Apple Design 2020 شامل موارد زیر است: 

Darkroom

اپلیکیشن Darkroom که توسط Bergen Co توسعه داده شده به کاربران امکان ویرایش تصاویر و ویدیوهای مختلف را می‌دهد. در این اپلیکیشن کاربران می‌توانند از لایه‌های از پیش ساخته شده رایگان و پولی استفاده کرده و حتی تغییراتی ویژه را در API دوربین اعمال کنند. این اپلیکیشن یکی از ابزارهای ویژه برای تغییر تصویر به صورت سریع از طریق آیفون به حساب میاید. 

Looom

Looom یک اپلیکیشن کاربردی برای ساخت انیمیشن است. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید انیمیشن‌های تأثیرگذاری را بسازید و اشیای مختلف را با طراحی‌های تعیین شده خود به حرکت در آورید. Looom یکی از کاربردی‌ترین ابزارهایی است که برای آیپدها ساخته شده که امکان کار با اپل پنسل را نیز به شما می‌دهد. 

Sharp3D

با استفاده از این اپلیکیشن کاربران به آسانی می‌توانند تصاویر CAD را طراحی و ویرایش کنند. این اپلیکیشن باعث می‌شود تا افرادی که نیاز به نقشه کشی یا طراحی صنعتی دارند دیگر نیازی به کامپیوترهای دسکتاپ نداشته باشند. Sharp3D یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی برای آیپد است که با اپل پنسل نیز سازگاری کامل دارد. 

StaffPad

اپلیکیشن StaffPad یکی از کارآمدترین ابزارها برای نوشتن نوت‌های موسیقی است. با استفاده از این ابزار در آیپد می‌تواند موسیقی مورد نظر خود را به یک نوت دیجیتال تبدیل کنید و نهایت خلاقیت را در زمینه یادگیری یا ساخت موسیقی‌ها در اختیار داشته باشید. 

Sayonara Wild Hearts

بازی Sayonara Wild Hearts بهترین بازی توسعه داده شده برای پلتفرم آیفون‌ها و آیپد از نگاه اپل است که به تازگی توانسته جایزه Apple Design 2020 را از آن خود کند. این بازی با طراحی و گیم پلی هیجان آور خود توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران به دست بیاورد. 

 Sky: Children of the Light

بازی Sky: Children of the Light یکی از محبوب‌ترین عنوان‌های عرضه شده برای آیفون و آیپد است که با فضای دوست داشتی و جذاب خود توانسته طرفداران زیادی جذب کند. در توسعه این بازی از موتور اختصاصی Metal استفاده شده و امکان همگام سازی آن با Game Center نیز وجود دارد.

Song of Bloom

بازی Song of Bloom یک عنوان مستقل است که توسط Philipp Stollenmayer, توسعه داده شده است. این بازی معمایی یکی از عناوینی است که از طرف اپل به عنوان بهترین طراحی شناخته شده است.

Where Cards Fall

این بازی یکی از عنوان‌های ماجراجویانهارائه شده در اپ استور است که با فناوری‌های اختصاصی شرکت اپل طراحی و توسعه داده شده است. در این بازی، از موتور اختصاصی Metal در کنار سرویس‌های اختصاصی شرکت اپل استفاده شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420