لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوربین آیفون 12 پرو می‌تواند با کیفیت 4K و 240 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند

دوربین آیفون 12 پرو می‌تواند با کیفیت 4K و 240 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند

 بحث شایعات مربوط به آیفون 12 در حال داغ شدن است و حالا یک کانال یوتیوبی اعلام کرده که دوربین آیفون 12 پرو می‌تواند با کیفیت 4k و 240 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند.

کانال یوتیوبی EverythingApplePro به تازگی طی ویدیویی اعلام کرده که آیفون 12 پرو دارای قابلیت‌های ویژه‌ای در زمینه فیلم برداری است. این قابلیت‌ها فقط قرار است در نسخه پرو و پرو مکس آیفون‌های 2020 آماده عرضه شود که امکانات ویژه‌ای را در زمینه عکس برداری به کاربران ارائه می‌دهد.

Max Weinbach در این ویدیو ادعا کرده که اطلاعاتی از نسخه‌های بتای iOS 14 به دست آورده که نشان دهنده آن است که شرکت اپل در حال آماده سازی دوربین آیفون 12 پرو با امکان فیلم برداری با کیفیت 4K و 240 فریم بر ثانیه است.

اطلاعات دیگر نیز حاکی از آن است که دوربین دوربین آیفون 12 می‌تواند فیلم‌برداری سه بعدی نیز انجام دهد که این مسئله به صورت مشخص به تعبیه چند لنز با زاویه متفاوت در کنار تعبیه لنز LiDAR مربوط خواهد بود. البته این لنز در آیپد پرو 2020 آماده عرضه شده است، اما تا به امروز امکانات نرم افزاری و سخت افزاری در این آیپد امکان فیلم برداری سه بعدی را به کاربران نداده است.

با وجود این مسئله می‌توان امیدوار بود که شرکت اپل در توسعه آیفون 12 و پردازنده A14 امکاناتی ویژه را برای ارائه امکان فیلم برداری 4K ارائه دهد.

آیفون 12 و سری محصولات پیشرفته‌تر آن قرار است در سپتامبر سال جاری میلادی آماده عرضه شوند. شایعات منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا امسال 4 مدل آیفون را رونمایی کند که همگی مجهز به نمایشگر OLED و سیستم ارتباطی 5G هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373