لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگر هیچ یک از مدل‌های آیفون 12 توسط BOE تولید نمی‌شوند

نمایشگر هیچ یک از مدل‌های آیفون 12 توسط BOE تولید نمی‌شوند

 شرکت اپل در آستانه آماده‌سازی و راه اندازی خط تولید نمایشگر آیفون 12 است حالا مشخص‌شده که این کمپانی هیچ همکاری تازه‌ای را با شرکت BOE برای تأمین نمایشگرهای OLED آغاز نمی‌کند.

بر اساس گزارش اخیر دیجی تایمز شرکت اپل پنل‌های OLED تولید شده توسط شرکت BOE را از لحاظ کیفی و کارکرد تائید نکرده است و این قطعات به طور حتم به عنوان نمایشگر آیفون 12 آماده ارائه نمی‌شوند. اپل تصمیم دارد تا هر چهار مدل آیفون 12 را با نمایشگر OLED تولید کند و از همین حالا سفارش تولید قطعات مربوط به آن‌ها را به کارخانه‌های عضو زنجیره تامید خود ارائه داده است.

تا پیش از این گزارشی مبنی بر ردشدن قطعات تولید شده توسط BOE از طرف تیم فنی اپل منتشر شده بود. این گزارش البته در مورد توقف همکاری BOE با اپل در سال 2020 میلادی هیچ حرفی به میان نیاورده بود و این مسئله را صرفاً به عنوان یک پیش بینی مطرح کرده بود.

اما حالا مشخص‌شده است که شرکت اپل به طور کامل BOE را از لیست تأمین‌کنندگان خود کنار گذاشته است. بر این اساس شرکت اپل تصمیم دارد تا طی همکاری با سامسونگ و ال جی نمایشگرهای OLED مربوط به آیفون 12 را تولید و آماده عرضه کند. بر این اساس، شرکت سامسونگ قرار است تولید کننده عمده نمایشگرهای OLED تمام چهار مدل آیفون 2020 باشد. از طرف دیگر شرکت ال جی به عنوان تأمین کننده پشتیبان اپل قرار است بین 23 تا 25 میلیون از این قطعات را تولید کند.

سامسونگ قرار است 18 تا 20 میلیون نمایشگر آیفون 5.4 اینچ، 16 تا 18 میلیون نمایشگر 6.1 اینچ و 22 تا 24 میلیون نمایشگر 6.7 اینچ را تولید کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420