لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نقشه پابجی موبایل ساده‌تر خواهد شد

نقشه پابجی موبایل ساده‌تر خواهد شد

توسعه دهندگان پابجی در توسعه نسخه‌های بعدی این بازی تصمیم دارند تا نقشه پابجی موبایل را به شکلی ساده‌تر و کوچک‌تر طراحی کنند.

پابجی موبایل محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران پیدا کرده و در حال تبدیل شدن به بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین بازی توسعه داده شده برای پلتفرم موبایل است و حالا گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که توسعه دهنده این بازی‌ها تصمیم به کوچک‌تر کردن نقشه نسخه موبایل آن دارد.

بر اساس اطلاعات دریافتی وب سایت The Verge طی مصاحبه با Rick Li از اعضای تیم توسعه این بازی، پابجی موبایل قرار است با نقشه‌ای کوچک‌تر و سازگارتر برای کاربران دستگاه‌های موبایل آماده عرضه شود. این در حالی است که نسخه‌های امروزی پابجی موبایل نقشه‌ای به بزرگی نسخه دسکتاپ آن داشته است. توسعه دهندگان این بازی اعلام کرده‌اند که هدف از اعمال این تغییرات، امکان کاهش زمان اجرای بازی در پلتفرم موبایل بوده تا کاربران دستگاه‌های همراه با چالش کمتری برای مبارزه‌های بتل رویال مواجه باشند.

این نقشه جدید با عنوان Livik شناخته می‌شود که تیم توسعه دهنده آن را به صورت اختصاصی برای دستگاه‌های موبایل طراحی کرده‌اند. در نقشه پابجی موبایل جدید قرار است تا سقف 40 نفر امکان اجرای هم‌زمان بازی را داشته باشند و بتوانند به شکلی هیجان انگیز تر با یکدیگر مبارزه کند.

علاوه بر این، مشخص شده که مدت زمان اجرای هر بازی در نقشه پابجی موبایل جدید قرار است نزدیک به 15 دقیقه باشد و پس از آن بازی جدیدی باید آغاز شود. Li همچنین اعلام کرده که این نقشه جدید امکان کوچک‌تر شدن و قابلیت‌های مشابه با نسخه‌های پیشین را داراست و همچنان می‌تواند به عنوان یک نقشه کارآمد و هیجان انگیز به کاربران امکان اجرای بازی‌ها را بدهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420