لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعات در مورد آیپد 10.8 اینچ –اپل به دنبال ساخت کوچک‌ترین آیپد پرو 2020

شایعات در مورد آیپد 10.8 اینچ –اپل به دنبال ساخت کوچک‌ترین آیپد پرو 2020

 شایعات اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا از یک مدل جدید از تبلت‌های خود با عنوان آیپد 10.8 اینچ رونمایی کند که شایعات آن را مربوط به آیپد پرو 2020 با سایز کوچک‌تر دانسته‌اند.

مینگ چی کو در یک گزارش مفصل که به تازگی منتشر کرده در کنار ادعا در مورد آیپد مینی 6 با سایز 8.1 اینچ و حذف آداپتور در کنار هندزفری از جعبه آیفون‌های 2020، ادعاهایی را در مورد عرضه یک آیپد 10.8 اینچ را نیز مطرح کرده است.

بر اساس این اطلاعات شرکت اپل در حال تولید یک آیپد با سایز نمایشگر 10.8 اینچ است و سفارش تولید نمایشگرهایی با این سایز را به زنجیره تأمین خود ارائه داده است. این گزارش هیچ اطلاعات دقیقی در مورد نوع این آیپد ارائه نداده است. بر این اساس معلوم نیست که این آیپد مربوط به نسخه جدید آیپد پرو 2020 است یا شرکت اپل تصمیم به معرفی آیپد ایر نسل جدید دارد.

برخی از منابع با توجه به این شایعات اطلاعاتی در مورد تلاش اپل برای عرضه آیپد پرو2020 در سه سایز را داده‌اند که در صورت درست بودن، آیپد پرو 2020 با سایز 10.8 اینچ نیز آماده عرضه به بازار خواهد شد.

مینگ چی کو تائید کرده که این آیپد جدید قرار است با پردازنده A12 آماده عرضه شود و به همین دلیل می‌توان به ارتباط آن با پرچم‌داران تبلت‌های اپل که با نام آیپد پرو در سال 2020 شناخته شده‌اند امیدوار بود.

با توجه به شایعات شرکت اپل نهایتاً تا اکتبر سال جاری میلادی از آیپد 10.8 اینچ رونمایی می‌کند و مشخص می‌شود که این محصول در دسته آیپدهای ایر قرار خواهد گرفت یا یک محصول جدید با سایز کوچک‌تر را از سری آیپد پرو 2020 را به بازار عرضه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373