لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد مینی 6 با سایز 8.1 اینچ طراحی و تولید می‌شود

آیپد مینی 6 با سایز 8.1 اینچ طراحی و تولید می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا آیپد مینی 6 را با سایز 8.1 اینچ در سال 2021 آماده عرضه کند. شایعات دیگر منتشر شده همچنین اطلاعاتی از معرفی یک آیپد جدید با سایز 10.8 اینچ داده‌اند.

مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس محصولات اپل به تازگی طی گزارشی مفصل اطلاعاتی جدید از محصولات جدید شرکت اپل ارائه داده است. بر اساس این اطلاعات، شرکت اپل تصمیم دارد تا یک آیپد کوچک با عنوان آیپد مینی 6 یا آیپد مینی 2021 را با سایز 8.1 آماده عرضه به بازار کند.

سری محصولات آیپد مینی از زمان عرضه تاکنون در پنج نسل مختلف با سایز 7.9 اینچ آماده عرضه می‌شود و حالا بر اساس ادعای این تحلیلگر شرکت اپل در سال 2021 تصمیم به عرضه آیپد مینی با نمایشگر بزرگ‌تر دارد. او تا پیش از این ادعاهایی در مورد تلاش اپل برای تولید و عرضه آیپد مینی با سایز بین 8 تا 9 اینچ را مطرح کرده بود و حالا به صورت مشخص اعلام کرده که سایز این محصولات برابر با 8.1 اینچ خواهد بود.

مینگ چی کو در حال حاضر ادعایی در مورد ابعاد این دستگاه نکرده است، اما پیش بینی‌های حاشیه‌ای در مورد این ادعا حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا همانند دیگر محصولاتی که تا به امروز آماده عرضه به بازار کرده، ابعاد آیپد مینی را تغییر ندهد و به جای آن اقدام به حذف حاشیه‌ها کرده و از آن طریق اندازه نمایشگر را افزایش دهد. با توجه به این موضوع احتمالاً آیپد مینی 6 دارای سیستم احراز هویت بیومتریک فیس آیدی بوده و دکمه هوم به همراه تاچ آیدی از آن حذف می‌شود.

شرکت اپل تصمیم دارد تا این محصول را در سال 2021 میلادی آماده تولید و عرضه در بازار جهانی کند و هنوز اطلاعات دقیقی از این محصولات در بازار مشخص نشده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420