لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حذف آداپتور و هندزفری آیفون 12 برای بار دیگر تائید شد

حذف آداپتور و هندزفری آیفون 12 برای بار دیگر تائید شد

گزارش‌های منتشر شده روز گذشته حاکی از آن بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا آداپتور و هندزفری آیفون 12 را حذف کند. حال این شایعه توسط برخی از تحلیلگران قابل اعتماد تائید شده است.

موسسه مالی Barclays روز گذشته شایعه مربوط به حذف آداپتور و هندزفری در بسته بندی آیفون 12 را مطرح کرده بود. انتشار دهنده این شایعه با استناد بر اینکه شرکت اپل حجم سفارش تولید آداپتور و هندزفری آیفون 12 را در آستانه آماده سازی افزایش نداده، اعلام کرده که این شرکت تصمیم دارد تا این محصولات جانبی را از جعبه آیفون‌های بعدی حذف کند. موسسه Barclays همچنین اعلام کرده بود که در جعبهآیفون 12 در کنار خود گوشی فقط یک کابل USB-C به لایتنینگ آماده عرضه شده است.

اما حالا مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل که به بسیاری از پیش بینی‌های گذشته‌اش به حقیقت پیوسته‌اند، اعلام کرده که شرکت اپل مشخصاً تصمیم به حذف تمامی لوازم جانبی به غیر از کابل USB-C از بسته بندی آیفون‌های آیند دارد.

وی در توضیحات خود اضافه کرده که هندزفری آیفون 12 با درگاه لایتنینگ که با عنوان EarPods نیز فروخته می‌شود، قرار است از جعبه تمامی آیفون‌های مدل 2020 حذف شود. بر این اساس بسته بندی آیفون SE 2 نیز در آینده نزدیک تحت تأثیر این مسئله قرار خواهد گرفت و کاربران باید تمامی لوازم جانبی را به صورت جداگانه خریداری کنند.

اپل همچنین تصمیم دارد تا آداپتورهای آیفون را که به صورت جداگانه فروخته می‌شوند در سه نوع 5 واتی و 20 واتی آماده عرضه کند.

با توجه به این موضوع می‌توان حدس زد که عرضه مودم‌های 5G در آیفون‌های 2020 تأثیر خود را بر هزینه نهایی تولید این محصولات گذاشته و شرکت اپل تصمیم دارد تا با حذف لوازم جانبی کاربردی بخشی از این مسئله را جبران کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373