لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا هندزفری و آداپتور از بسته بندی جدید آیفون 12 حذف می‌شود؟

آیا هندزفری و آداپتور از بسته بندی جدید آیفون 12 حذف می‌شود؟

 چند روزی است که شایعاتی در مورد تلاش اپل برای تولید آداپتور 20 واتی آیفون 12 منتشر شده است و حالا یک موسسه تحلیلی ادعا کرده که اپل ممکن است هندزفری و آداپتور را از بسته بندی جدید آیفون 12 حذف کند.

موسسه بریتانیایی Barclays در گزارش اخیر خود اعلام کرده که اطلاعاتی مبنی بر تصمیم اپل برای حذف هندزفری و آداپتور در بسته بندی جدید آیفون 12 را دریافت کرده است. بر این اساس شرکت اپل برای تأمین کننده‌های این لوازم جانبی ضرب‌الاجلی برای تحویل حجم زیادی از آداپتور و هندزفری سیمی تعیین نکرده است.

این در حالی است که شرکت اپل در حال حاضر خود را برای تولید آیفون 12 آماده کرده و سری آیفون‌های 2020 از همین حالا در حال تولید انبوه هستند.

با توجه به این اطلاعات موسسه یاد شده اعلام کرده که شرکت اپل در بسته بندی جدید آیفون 12 تنها خود گوشی را در کنار یک کابل USB-C آماده ارائه به خریداران می‌کند. اپل تصمیم دارد تا آداپتور 5 واتی را با قیمت 19 دلار و آداپتور 18 واتی فست شارژ را با قیمت 29 و به صورت جداگانه به فروش خواهد رساند.

البته این موسسه ادعاهایی در مورد تصویر منتشر شده از آداپتور 20 واتی نیز کرده است و طی آن اعلام کرده که اپل این آداپتور فست شارژ را نیز به صورت جداگانه به فروش می‌رساند. این آداپتور جدید نیز به کاربران امکان شارژ سریع برخی از مدل‌های پرچم‌دار و قدرتمند آیفون 12 را می‌دهد.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در سپتامبر 2020 میلادی از  آیفون 12 در چهار مدل مختلف رونمایی کند. شایعات منتشر شده حاکی از آن است که 2 مدل از آیفون‌های معرفی‌شده در سپتامبر 2020 مجهز به نمایشگر LCD با سایز 6.1 هستند. دو مدل دیگر نیز دارای نمایشگر OLED با نمایشگر 5.4 و 6.7 اینچ هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420