لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسناد مایکروسافت در مورد پروژه ایکس باکس LockHart فاش شد

اسناد مایکروسافت در مورد پروژه ایکس باکس LockHart فاش شد

 هفته پیش بود که منابع آگاه خبری اطلاعاتی در مورد تلاش مایکروسافت برای برگزاری کنفرانسی در جولای 2020 را منتشر کردند که طی آن قرار بود از ایکس باکس پروژه لاک هارت معرفی شود. اما حالا اسناد مربوط به این کنسول منتشر شده است.

مایکروسافت به طور کل دو پروژه را به صورت هم‌زمان برای توسعه ایکس باکس‌های نسل نهم راه انداخت که اولی با اسم رمز اسکارلت بود که در نهایت منجر به معرفی ایکس باکس سری ایکس شد. پروژه دوم با نام LockHart قرار بود یک ایکس باکس ارزان قیمت را توسعه دهد.

حال اکانت توییتر Tom Warren تصاویری از برد منصوب به ایکس باکس سری ایکس و اطلاعات مربوط به اسناد داخلی را منتشر کرده که احتمالا نشان دهنده محصولی است که قرار است در جریان پروژه لاک هارت آماده عرضه شود. اسناد منتشر شده دیگر نیز نشان دهنده آن است که پروژه لاک هارت شامل یک ایکس باکس نسل نهمی همراه با کیفیت پخش کمتر و محدود به 1080P است که کاربران می‌توانند آن را با قیمت ارزان‌تر خریداری کنند.

علاوه بر این مایکروسافت به صورت موازی در حال توسعه یک پروژه دیگر با عنوانDante است که از آن طریق امکان توسعه و تست بازی‌ها را به استودیوهای تولید کننده بازی می‌دهد. اطلاعات منتشر شده تا به امروز نشان دهنده آن است که این ایکس باکس جدید دارای 7.5 گیگابایت فضای رم به همراه سرعت پردازنده با کلاک ضعیف‌تر به همراه قدرت پردازش گرافیکی محدود به 4 ترافلاپ است. این در حالی است که ایکس باکس سری ایکس دارای 13.5 گیگابایت رم به همراه 12 ترافلاپ قدرت پردازش گرافیکی است.

در صورت حقیقت داشتن این مسئله شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در جریان ماه جولای از یک ایکس باکس نسل نهمی دیگر نیز رونمایی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373