لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت فریم ویر ایرپاد پرو در نسخه 2D27 چه امکاناتی را به کاربران می‌دهد

آپدیت فریم ویر ایرپاد پرو در نسخه 2D27 چه امکاناتی را به کاربران می‌دهد

 شرکت اپل به تازگی آپدیت فریم ویر ایرپاد پرو را آماده عرضه کرده است. نسخه 2D27 که به تازگی عرضه شده، امکاناتی که شرکت اپل در جریان WWDC 2020 از آن‌ها سخن به میان آورد را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

اپل به صورت مشخص هیچ اطلاعاتی در مورد تغییرات اعمال شده در این نسخه ارائه نداده است. اما بررسی‌های انجام شده توسط توسعه دهندگان حاکی از آن است که شرکت اپل در این نسخه تمامی آن قابلیت‌هایی را که در جریان رویداد WWDC معرفی کرده بود را به صورت نرم افزاری در اختیار کاربران گذاشته است.

یکی از تغییرات این نسخه که بدون شک باعث بهبود تجربه کاربری می‌شود، رفع مشکلات مربوط به عدم فعال سازی درست قابلیت حذف نیوز است. تا پیش از این برخی از کاربران اطلاعاتی از عدم فعال سازی درست قابلیت‌های یاد شده را منتشر کرده بودند که مشخصاً به باگ نرم افزاری در فریم ویر نسخه قبل مربوط بوده است.

اپل همچنین در آپدیت فریم ویر جدید امکان استفاده از قابلیت تشخیص فضای سه بعدی و تغییر محتوای صوتی بر پایه آن را به کاربران ارائه داده است. البته این قابلیت‌ها هنوز در اختیار کاربران نگرفته‌اند و استفاده از آن‌ها مستلزم نصب بودن iOS 14 روی آیفون‌ها اعلام شده است.

با توجه به این موضوع می‌توان مطمئن بود که شرکت اپل برای ارائه این قابلیت‌ها به کاربران ابتدا اقدام به عرضه آپدیت جدید سیستم عامل آی او اس 14 خواهد کرد.

شرکت اپل اعلام کرده که نسخه نهایی تمامی سیستم عامل‌های جدید خود را تا پاییز در اختیار کاربران قرار می‌دهد و کاربران برای دسترسی به این قابلیت جدید در ایرپاد مستلزم نصب آی او اس 14 به بعد خواهند بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420