لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از دایرکت ایکس 12 به کارت‌های گرافیک انویدیا اضافه شد

پشتیبانی از دایرکت ایکس 12 به کارت‌های گرافیک انویدیا اضافه شد

 شرکت انویدیا به تازگی با انتشار یک آپدیت درایور، پشتیبانی از دایرکت ایکس 12 را به همراه بهینه سازی‌های نرم افزاری اضافه کرده است.

این آپدیت درایور برای کامپیوترهایی عرضه شده که ویندوز 10 را با به ‌روز رسانی مه 2020 به بعد اجرا می‌کنند. کارت‌های RTX ارائه شده توسط انویدیا می‌توانند از طریق این نسخه به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر بازی‌های مختلف را اجرا کنند. علاوه بر این اندویدیا امکان استفاده از API مخصوص توسعه دهندگان بازی برای استفاده از دایرکت ایکس 12 را در کارت‌های گرافیکی انویدیا اضافه کرده است تا از آن طریق امکان توسعه بازی‌ها برای پلتفرم ویندوز و ایکس باکس وجود داشته باشد. این کارت‌های گرافیکی همچنین امکان پشتیبانی از نمایشگرهای G-Sync را از این پس دارند.

عرضه دایرکت ایکس 12 به صورت عملی به توسعه دهندگان که طی همکاری مایکروسافت با انویدیا صورت پذیرفته می‌تواند آغازی برای توسعه بازی‌های ارائه شده در ایکس باکس سری ایکس و کامپیوترهای ویندوزی پیشرفته باشد که امکان اجرای محتوای باکیفیت‌تر با پردازش‌های سنگین‌تر را دارند. شرکت مایکروسافت عملاً با استفاده از دایرکت ایکس روند توسعه بازی‌ها با استفاده از کنسول‌های جدید را کلید زده است و تصمیم گرفته تا امکاناتی ویژه را برای کاربران خود آماده ارائه کند.

ایکس باکس سری ایکس قرار است تا پایان سال جاری میلادی آماده عرضه شود و حالا شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در توسعه و عرضه این کنسول بازی امکان ساخت محتوای انحصاری را به سازندگان ارائه کند.

انویدیا یکی از شرکای مایکروسافت در حوزه عرضه بازی‌های گرافیکی در پلتفرم ویندوز 10 است که به تازگی فرایند توسعه سخت افزاری محصولات جدید را کلید زده است و می‌توان امیدوار بود که فرایند کاری این شرکت نهایتاً تا پایان سال 2020 میلادی آغازگر معرفی بازی‌های با کیفیت تر باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420