لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک مینی مخصوص توسعه دهندگان؛ تنها محصول سخت افزاری معرفی شده در WWDC 2020

مک مینی مخصوص توسعه دهندگان؛ تنها محصول سخت افزاری معرفی شده در WWDC 2020

 اپل کنفرانس WWDC 2020 را با تمرکز کامل روی محصولات نرم افزاری آماده برگزاری کرده بود و به همین دلیل هیچ محصول سخت افزاری جدیدی در جریان این رویداد رونمایی نشد. مک مینی مخصوص توسعه دهندگان تنها محصول سخت افزاری این رویداد بود.

اپل در جریان WWDC 2020 خبر از توسعه macOS Big Sur برای پردازنده‌های مبتنی بر ARM داد و پس از آن به طور خیلی خلاصه حرف‌هایی از وجود یک نسخه جدید از مک مینی برای توسعه دهندگان داد. این محصول اولین کامپیوتر مک مبتنی بر پردازنده‌های ARM است که صرفاً برای توسعه دهندگان ساخته شده است تا آن‌ها بتوانند امکان آماده سازی اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای خود را برای عرضه در کامپیوترهای مبتنی بر ARM داشته باشند.

مک مینی مخصوص توسعه دهندگان دارای پردازنده A12Z است که تا پیش از این در آیپد پرو 2020 یا همان آیپد پرو 4 آماده عرضه شده بود. علاوه بر این دستگاه یاد شده دارای 16 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت ذخیره سازی SSD است. اپل در حقیقت در ساخت این محصول هیچ آپشن سخت افزاری دیگری را در نظر نگرفته است و می‌توان مطمئن بود که این دستگاه صرفاً در یک نسخه آن هم فقط به توسعه دهندگان تائید شده ارائه می‌شود.

توسعه دهندگان برای خرید این محصول باید درخواست آن را به اپل ارسال کنند و برای دریافت عضویت در برنامه توسعه اپلیکیشن برای آن هزینه 500 دلار را پرداخت کنند. اپل اعلام کرده که این محصولات به طور کامل فروخته نخواهند شد و پس از پایان یافتن برنامه توسعه اپلیکیشن‌های مبتنی بر َARM توسعه دهندگان موظف به بازگرداندن این محصول به شرکت اپل خواهند بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373