لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جست و جوی ایموجی‌ها به کیبورد iOS 14 اضافه شد

جست و جوی ایموجی‌ها به کیبورد iOS 14 اضافه شد

بررسی‌های اولیه از سیستم عاملهای جدید اپل، پس از مشخص کردن والپیپر iOS 14 حاکی از آن است که کاربران در این نسخه می‌توانند از طریق کیبورد iOS 14 ایموجی‌های مورد نظر خود را جست و جود کرده و آن‌ها را برای استفاده در جاهای مختلف استفاده کنند.

اطلاعات مربوط به این قابلیت در وب سایت رسمی اپل و در بخش iOS 14 Feauters آمده است. تعداد ایموجی‌ها روز به روز در حال افزایش است و در شرایط کنونی پیدا کردن یک ایموجی در میان صدها مورد دیگر کاری بسیار دشوار خواهد بود. بر این اساس شرکت اپل در توسعه iOS 14 امکان استفاده از کیبورد برای جست و جوی این تصاویر را اضافه کرده است.

کیبورد iOS 14 باعث افزایش سرعت کاربری و انتخاب ایموجی‌های درست در میان تصاویر مشابه خواهد شد. شرکت اپل با ارائه این امکان روند بهتری را برای برقراری ارتباط کاربران با یک دیگر ایجاد کرده است. تعدادی از توسعه دهندگان که همین حالا نسخه‌های بتای آی او اس جدید را دانلود و نصب کرده‌اند، اعلام کرده‌اند که روند کاربری و استفاده از این قابلیت بسیار آسان است و پیدا کردن ایموجی‌ها خیلی آسان‌تر از زمان عادی می‌شود.

تغییرات مربوط به کیبورد iOS 14 در جریان کنفرانس WWDC 2020 روز دوشنبه معرفی شد و از همین حالا به صورت نسخه بتا در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است. نسخه بتای عمومی این سیستم عامل قرار است در ماه آینده در اختیار کاربران قرار گیرد. اپل نسخه نهایی این سیستم عامل را در پاییز سال جاری میلادی آماده عرضه به کاربران خواهد کرد.

اپل آپدیت تمام سیستم عامل‌های خود را در هفته جاری معرفی کرده و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک آن‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد. این نسخه‌های جدید بزرگ‌ترین تغییرات نرم افزاری هستند که شرت اپل در طول چند سال گذشته آماده ارائه به کاربران کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373