لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیریت باتری به تنظیمات WatchOS 7 اضافه شد

مدیریت باتری به تنظیمات WatchOS 7 اضافه شد

 شرکت اپل به تازگی از WatchOS 7 رونمایی کرده است و حالا مشخص شده که این نسخه جدید دارای بخش مدیریت باتری مشابه با تلفن‌های هوشمند آیفون است.

در بررسی‌هایی که از نسخه‌های بتای WatchOS 7 انجام شده مشخص شده است که کاربران می‌توانند سلامت باتری اپل واچ را در این نسخه مشاهده کنند. نشان دادن سلامت باتری به صورت 100 درصد حاکی از سلامت کامل باتری بوده و هرچه قدر که مدت زمان بیشتری می‌گذرد درصد سلامت باتری کاهش پیدا می‌کند.

اپل از سال 2017 و در توسعه iOS 11.4 امکان مشاهده سلامت باتری را به کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون ارائه داده بود؛ اما حالا این شرکت در توسعه و عرضه نسخه جدید سیستم عامل مخصوص اپل واچ، امکان مشاهده باتری این دستگاه‌ها را نیز فراهم کرده است.

از آنجایی که اپل واچ یکی از پرچالش‌ترین دستگاه‌ها در زمینه تعویض قطعاتی نظیر باتری است، شرکت اپل امکان مشاهده میزان سلامت باتری آن را فراهم کرده است. بر این اساس کاربران می‌توانند مدیریت بهتری در زمینه نحوه استفاده و طولانی‌تر کردن مدت زمان عملکرد باتری را داشته باشند.

شرکت اپل تلاش کرده تا در توسعه نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های خود برای دستگاه‌های همراه امکانات ویژه‌ای را در نظر بگیرد و به آن‌ها آزادی عمل بهتری در زمینه شخصی سازی و بهبود عملکرد دستگاه در زمان استفاده را ارائه دهد.

شرکت اپل WatchOS 7 را از همین حالا آماده عرضه به صورت نسخه بتا به توسعه دهندگان کرده است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک نسخه بتای آن را نیز آماده عرضه به کاربران عمومی کند. نسخه نهایی WatchOS 7 قرار است در پاییز سال جاری میلادی در اختیار کاربران قرار گیرد. با توجه به این موضوع به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه‌های نهایی تا سه ماه آینده منتظر باقی بمانند و از نصب نسخه‌های دارای باگ‌های شناخته شده پرهیز کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420