لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

. iOS 14 به تازگی از طرف اپل معرفی شده و حالا افرادی که اکانت توسعه دهندگان اپل را خریداری کرده اند میتوانند به نسخه های بتای این سیستم عامل دسترسی داشته باشند. والپیپر iOS 14 از نسخه های بتا استخراج شده است.

تمام مجموعه والپیپر iOS 14 که شرکت اپل برای عرضه در این نسخه جدید در نظر گرفته شامل تصاویر آبستره میشوند که تغییراتی جزئی در رنگ با یک دیگر دارند. اپل همانند سال های گذشته یک تم مشترک را برای والپیپر سیستم عامل آی او اس در نظر گرفته که تنها رنگ و تم آنها بر اساس شرایط تغییر میکنند.

این والپیپرها با کیفیت کامل توسط توسعه دهندگان دریافت شده و از همین حالا برای کاربران قابل دانلود و استفاده هستند. کاربرانی که تمایلی به دانلود و نصب نسخه های بتا ندارند میتوانند از همین حالا این والپیپرها را دانلود کرده و آنها را روی تلفن هوشمند خود تنظیم کنند.

​همچنین بخوانید: سیستم هوشمند تشخیص صدای iOS 14 چگونه به کاربران کمک می‌کند؟

گفتنی است که iOS 14 قرار است از ماه آینده به صورت نسخه های بتا در اختیار عموم کاربران قرار گیرد و نسخه های نهایی آن از پاییز سال جاری آماده عرضه به صورت عمومی خواهند شد.

اپل در توسعه این نسخه تغییرات زیادی را در رابط کاربری اعمال کرده است. در این نسخه کاربران میتوانند به صورت مستقیم اقدام به استفاده از ویجت اپلیکیشن ها در صفحه هوم کنند. علاوه بر این، کاربران میتوانند امکانات کاربردی تری نظیر ترجمه لحظه ای پیام ها را در اختیار داشته باشند. شرکت اپل همچنین در توسعه این نسخه، آی مسیج را به روز رسانی کرده و آن را تبدیل به یک نرم افزار کاملا کاربردی برای پیام رسانی کرده است.

برای دانلود والپیپر iOS 14 با کیفیت کامل میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:


دانلود والپیپر iOS 14

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420