لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود والپیپر macOS Big Sur با کیفیت اصل

دانلود والپیپر macOS Big Sur با کیفیت اصل

شرکت اپل به تازگی از macOS Big Sur رونمایی کرده و حالا نسخه‌های بتای این سیستم عامل در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است. والپیپر macOS Big Sur با کیفیت اصل از نسخه‌های بتای آن به دست آمده است.

اپل در ارائه macOS Big Sur اقدام به آماده سازی و عرضه دو دسته متفاوت از والپیپر کرده است. دسته اول یک والپیپر آبستره هست که در دو حال روشن و تاریک طراحی شده است. این دو والپیپر به صورت پیش‌فرض رو macOS Big Sur نشان داده می‌شوند.

دومین والپیپری که شرکت اپل آماده عرضه کرده به تصویری از شهر ساحلی Big Sur در کالیفرنیا مربوط می‌شود که در حالات مختلف شبانه روز نشان داده شده است. این تصویر احتمالاً با گذشت زمان و تغییر آب و هوا و ساعت تغییر می‌کند و یک رابط کاربری ویژه را برای کاربران ایجاد می‌کند. علاوه بر این، تصویر این شهر ساحلی در دو حال ابری و آفتابی نشان داده شده است که احتمالاً مربوط به تغییر آب و هوای محیط بوده و مک او اس جدید می‌تواند بر اساس اطلاعاتی که از اینترنت در مورد شرایط آب و هوا به دست میاورد والپیپر را تغییر داده و به صورت کاملاً دینامیک رابط کاربری خود را تغییر دهد.

والپیپرهای مک او اس به صورت یک آلبوم کامل با کیفیت اصلی آن‌ها در سرویس Google Photos قابل دانلود هستند. در آپدیت جدید این آلبوم شما می‌توانید این تصاویر را با فرمت اصلی HEIC تمامی والپیپرهای macOS Big Sur را دانلود کنید.

نکته قابل توجه این است که این تصاویر حجم بسیار بالایی دارند و دانلود آن‌ها ممکن است برای برخی از کاربران زمان زیادی ببرد. حجم برخی از والپیپرهای macOS Big Sur نزدیک به 150 مگابایت است که در صورت تبدیل به فرمت Jpg با ابزارهای عادی بیشتر نیز می‌شود.

در این لینک میتوانید آلبوم تمام تصاویر پیش زمینه مک را ببینید و آنها را دانلود کنید:


دانلود والپیپر macOS Big Sur

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373