لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از ماوس و کیبورد برای اجرای بازی‌ها به iPadOS اضافه شد

پشتیبانی از ماوس و کیبورد برای اجرای بازی‌ها به iPadOS اضافه شد

 یکی از قابلیت‌هایی که شرکت اپل در جریان معرفی از iPadOS در WWDC 2020 به آن اشاره‌ای نکرده بود، امکان استفاده از ماوس و کیبورد برای اجرای بازی‌ها است.

شرکت اپل در توسعه iPadOS 14 امکان پشتیبانی و اجرای بازی‌های مختلف از طریق ماوس و کیبورد را به آیپدها ارائه داده است. اپل در جریان یک جلسه خصوصی که با توسعه دهندگان در نظر گرفته تصمیم دارد تا امکان عرضه بازی‌ها با قابلیت‌های مهمی نظیر پشتیبانی از واقعیت افزوده و اجرای آن‌ها همراه با ماوس و کیبورد را توضیح دهد. این جلسه در روز بیست و پنجم ماه ژوئن برگزار می‌شود و شرکت اپل در تلاش برای ارائه ابزارهای توسعه برای بازی‌های جدید است.

بازی‌های ارائه شده در iPadOS قرار است از این پس امکاناتی مشابه به کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز و مک را داشته باشند. در حقیقت شرکت اپل این کار را در راستای سیاست جدید خود برای توسعه و عرضه آیپدها به عنوان دستگاه‌هایی کاملاً مستقل نسبت به آیفون‌ها و مک‌ها ارائه داده است.

تا پیش از این و مشخصاً در جریان WWDC 2019 که در خرداد 1398 برگزار شده بود، شرکت اپل امکان اجرای بازی‌ها همراه با کنترل ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 را به کاربران داده بود. اپل در توسعه iPadOS 14 علاوه بر پشتیبانی از این کنترلرها، امکان استفاده از کنترل ایلایت ایکس باکس و کنترل ویژه‌ای که مایکروسافت برای افراد با توانایی خاص توسعه داده را نیز اضافه کرده است.

شرکت اپل از همین حالا نسخه بتای iPadOS را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است و از ماه جولای که هفته آینده آغاز می‌شود روند عرضه نسخه‌های عمومی این نسخه‌ها را نیز آغاز می‌کند. شرکت اپل تصمیم دارد تا در پاییز سال جاری میلادی نسخه نهایی iPadOS و دیگر سیستم عامل‌های معرفی شده در جریان WWDC 2020 را آغاز کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373