لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iOS 14 امکان تغییر ایمیل و مرورگر پیش‌فرض را به کاربران می‌دهد

iOS 14 امکان تغییر ایمیل و مرورگر پیش‌فرض را به کاربران می‌دهد

شرکت اپل بالاخره در توسعه iOS 14 و iPadOS 14 امکان انتخاب نرم‌افزارهای مدیریت ایمیل و مرورگر پیش‌فرض را به کاربران ارائه داد.

اپل در جریان کنفرانس WWDC 2020 از iOS 14 و iPadOS 14 به عنوان نسخه جدید سیستم عامل‌های خود رونمایی کرد که البته بسیاری از قابلیت‌ها و جزئیات آن را توضیح نداده بود. اما حالا در بررسی‌های انجام شده توسط کاربران مشخص شده که کاربران می‌توانند اپلیکیشن پیش‌فرض ایمیل و مرورگر اینترنتی را در این نسخه‌های جدید تغییر دهند و حق انتخاب درزمینهٔ استفاده از نرم افزارها داشته باشند.

کاربران آیفون‌ها و آیپدها تا پیش از این امکان تغییر برخی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض را نداشتند. این مسئله باعث می‌شد تا از طرفی کاربران محدودیت زیادی برای مدیریت و استفاده از دستگاه‌های خود داشته باشند و از طرف دیگر توسعه دهندگان مرورگرها و اپلیکیشن‌های مدیریت ایمیل امکان رقابت با نرم‌افزارهای پیش‌فرض را نداشتند. این مرورگر جدید در کنار کیبورد iOS 14 میتوانند کاربری آیفون‌ها و آیپدها را افزایش دهند

اما حالا از نسخه iOS 14 و iPadOS 14 به بعد اپل سیاست خود را تغییر داده است و امکان رقابت با مرورگر iOS 14 و اپلیکیشن‌های مدیریت ایمیل دیگر را نیز باز کرده است. شرکت اپل البته امکاناتی ویژه را به کاربران خود ارائه داده که احتمالاً باعث کاهش تمایل کاربران برای استفاده از سافاری و اپلیکیشن Mail نخواهد شد.

iOS 14 و iPadOS 14 همچنان دارای قابلیت‌های زیادی هستند که شرکت اپل در جریان کی‌نوت WWDC 2020 به آن‌ها اشاره‌ای نکرده است. با این حال در وب سایت شرکت اپل اطلاعات مربوط به این نسخه را نیز مشخص کرده است. گفتنی است از آنجایی که توسعه دهندگان امکان دسترسی به نسخه‌های بتای این سیستم عامل‌ها را پیدا کرده‌اند به صورت تدریجی اطلاعات بیشتری از این دو سیستم عامل را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373