لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

 شرکت اپل امشب از آی او اس 14 به عنوان نسخه جدید سیستم عامل همراه خود رونمایی کرده است. در جریان کنفرانس WWDC 2020 آی او اس 14 مجهز به قابلیت‌هایی ویژه شده است که به کاربران امکاناتی کاربردی را ارائه می‌دهد.

آی او اس 14 یکی از مهم‌ترین تغییراتی است که شرکت اپل در طول فعالیت کاری خود به کاربران ارائه داده است. در این سیستم عامل تغییرات ویژه‌ای اعمال شده که روند کاربری و استفاده از تلفن‌های هوشمند آیفون را نسبت به گذشته تغییرات زیادی می‌دهد.

در جریان رویداد WWDC 2020 مشخص شد که آی او اس 14 مجهز به یک رابط کاربری جدید شده است. طراحی صفحه هوم در این نسخه جدید به کاربران امکان شخصی سازی هر چه بیشتر این صفحه را می‌دهد. کاربران با استفاده از این نسخه می‌توانند ویجت های مختلف را در رابط کاربری سیستم عامل آی او اس مورد استفاده قرار دهند و یک صفحه هوم کاملاً شخصی سازی شده داشته باشند. آی او اس 14 قرار است تجربه کاربری از تلفن‌های هوشمند آیفون را به طور کامل متحول کرده و قابلیت‌های بهینه‌تری را برای شخصی سازی را ارائه دهد.

آی او اس 14 همچنین تغییرات ویژه‌ای در سافاری داشته است و به کاربران امکاناتی ویژه را ارائه می‌دهد. کاربرانی که از آی او اس 14 استفاده می‌کنند می‌توانند از مرورگر سافاری برای جست و جوی موارد مختلف از طریق دستورهای صوتی استفاده کنند. کاربران کافی است دستورهای صوتی را به سافاری بدهند تا موارد مختلف به صورت سریع و مستقیم برای آن‌ها در اینترنت جست و جو شود.

آی او اس 14 روی تمامی دستگاه‌های پشتیبانی شده در آی او اس 13 قابل نصب و استفاده است و کاربران آیفون‌های مدرن و پشتیبانی شده محدودیتی برای استفاده از این نسخه نخواهند داشت. آی او اس 14 در جریان کنفرانس WWDC 2020 معرفی شده و قرار است در پاییز آماده عرضه شود. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373