لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت جست و جوی صوتی در سافاری با آی او اس 14 میاید

قابلیت جست و جوی صوتی در سافاری با آی او اس 14 میاید

 یکی از شایعات منتشر شده در مورد آی او اس 14 که قرار است امشب آماده معرفی شود امکان جست و جوی صوتی با استفاده از مرورگر سافاری است.

شرکت اپل احتمالا در جریان رویداد امشب از قابلبیت هایی ویژه نظیر قابلیت جست و جوی صوتی در سافاری است. سافاری میتواند با دریافت دستورهای صوتی محتوای مورد نظر کاربر را در گوگل یا موتوهای جست و جوی دیگر وارد کند.

علاوه بر این، کاربران میتوانند از guest mode نیز استفاده کند و امکانات جدیدی را برای KeyChain در آیکلاود استفاده کنند. این اطلاعات توسط خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده است و مشخص شده که شرکت اپل تمامی این قابلیت ها را از طریق نسخه بعدی آی او اس به کاربران ارائه میدهد. برخی شایعات نیز خبر از پشتیبانی سافاری از اپل پنسل داده اند که نشان از تلاش شرکت اپل برای عرضه رابط کاربری جدید در محیط وب است.

تا پیش از این نیز شایعات دیگر حاکی از آن بودند که شرکت اپل در توسعنه و عرضه آی او اس 14 رابط کاربری صفحه هوم را تغییر میدهد و امکان تنظیم ویجت ها را نیز به کاربران ارائه میدهد. گفتنی است که این رابط کاربری جدید در آی او اس 14 امکان تغییر روند نمایش اپلیکیشن ها به را به کاربران خود میدهد.

اپل تصمیم دارد تا ساعت 9.30 امشب به وقت تهران کنفرانس WWDC 2020 را برگزار کند. در این کنفرانس قرار است تمامی سیستم عامل های اختصاصی شرکت اپل به روز رسانی شوند.

اپل تصمیم دارد تا در این رویداد تمامی پیش زمینه های لازم برای عرضه محصولات سخت افزاری جدید را آماده کند. با این حال در جریان این رویداد محصولی رونمایی نخواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420