لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک شایعه دیگر نام مک او اس بیگ سور را تائید کرد؛ احتمال معرفی A14 در WWDC 2020

یک شایعه دیگر نام مک او اس بیگ سور را تائید کرد؛ احتمال معرفی A14 در WWDC 2020

شایعات مربوط به کنفرانس WWDC 2020 در حال افزایش است و حالا یکی از تحلیلگران محصولات اپل نام مک او اس بیگ سور را تائید کرده و احتمال معرفی تراشه A14 را نیز قوی دانسته است.

بر اساس اطلاعاتی که اکانت توییتری L0vetodream منتشر کرده، شرکت اپل در جریان کنفرانس WWDC 2020 از مک او اس بی سور رونمایی می‌کند. بیگ سور نام یک شهر ساحلی در کالیفرنیا است که قرار است به عنوان نام مک او اس بعدی نیز مورد استفاده قرار گیرد. رابط کاربری این سیستم عامل از لحاظ کاربردی تغییرات زیادی دارد و یک به روز رسانی بزرگ برای سالاری به حساب میاید.

گزارش‌های بعدی نیز حاکی از آن هستند که شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان این کنفرانس از پردازنده A14 رونمایی کند که قرار است که امکان اجرای سیستم عامل مک او اس را نیز دارد.

اکانت L0vetodream نیز اعلام کرده که در جریان کنفرانس امشب هیچ محصول جدیدی رونمایی نخواهد شد و شرکت اپل تمایلی به معرفی آیپد یا آیمک در جریان این رویداد ندارد.

L0vetodream اعلام کرد که مک او اس بیگ سور از لحاظ رابط کاربری طراحی جدیدی دارد و یک آپدیت بزرگ برای سالاری به حساب میاید.

از طرف دیگر تی وی او اس می‌تواند به صورت مستقیم هوم کیت را کنترل کند. واچ او اس نیز با تغییراتی در صفحه هوم همراه خواهد بود و امکان ردیابی خواب را نیز خواهد داشت. آیپد او اس نیز قرار است تغییرات ویژه‌ای در طراحی خود داشته باشد و امکان OCR و تشخیص دست خط را به کاربران ارائه دهد.

در پایان، اکانت توییتری یاد شده اطلاعاتی ویژه را در مورد سیستم عامل آی او اس ارائه داده است. آی او اس قرار است دارای صفحه هوم با طراحی متفاوت داشته باشد و از ویجت‍‌ها پشتیبانی کند. ترتیب قرار گرفتن اپلیکیشن‌ها نیز تغییر می‌کند و مینی اپلیکیشن‌ها نیز به امکان نمایش در بخش‌های گوناگون را خواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420