لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعه: هیچ سخت افزاری در کنفرانس WWDC 2020 معرفی نمی‌شود

شایعه: هیچ سخت افزاری در کنفرانس WWDC 2020 معرفی نمی‌شود

 کمتر از شش ساعت به برگزاری کنفرانس WWDC 2020 باقی مانده و حالا شایعات منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل هیچ سخت افزاری را در جریان این کنفرانس رونمایی نمی‌کند.

Jon Prosser و Max Weinbach دو تحلیلگر و فاش کننده اطلاعات شرکت اپل در حساب توییتر خود اعلام کرده که این شرکت در جریان کنفرانس WWDC 2020 هیچ محصول سخت افزاری جدیدی معرفی نمی‌کند. این مسئله نشان می‌دهد که شایعات مربوط به معرفی نسل جدید آیپد پرو و آیمک 21 و 24 اینچ به طور کامل رد شده است و اپل صرفاً روی معرفی محصولات نرم افزاری تمرکز خواهد کرد. 

گزارش‌های پیشین همچنین حاکی از آن بودند که شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان WWDC 2020 از ایرتگ، ایرپاد استودیو و نسل جدید اپل تی وی نیز رونمایی کند. اما حالا شایعات جدید این ادعاها را رد کرده‌اند.

البته هر دو تحلیلگر یاد شده اعلام کرده‌اند که اطلاعات را از منابع دیگر دریافت کرده‌اند که لزوماً به معنا صحت و درستی آن‌ها نیست. توییت های منتشر شده از طرف این دو تحلیلگر به صراحت اعلام کرده‌اند که شایعات مربوط به عدم معرفی محصولات جدید سخت افزاری می‌تواند اشتباه باشند و شرکت اپل در جریان این کنفرانس ممکن است از برخی محصولات نظیر آیمک‌ها رونمایی کند. 

مارک گورمن تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ نیز ادعایی مبنی بر عدم معرفی محصولات سخت افزاری جدید در جریان این کنفرانس را منتشر کرده بود. با وجود این مسئله باید منتظر بود و دید که شرکت اپل در جریان کنفرانس امشب چه چیزی را معرفی می‌کند و کدام یک از این شایعات با واقعیت تطابق پیدا خواهند کرد.

کنفرانس WWDC 2020 امشب ساعت 9.30 دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود و احتمالاً به مدت یک ساعت و نیم نیز طول خواهد کشید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373