لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

MacOS Big Sur یک شایعه دیگر برای نام مک او اس 10.16

MacOS Big Sur یک شایعه دیگر برای نام مک او اس 10.16

 شرکت اپل تا چند ساعت دیگر از مک او اس 10.16 رونمایی می‌کند، اما هنوز شایعات مربوط به نام این نسخه جدید به پایان نرسیده و حدسیات مختلفی در مورد آن منتشر می‌شود. یکی از شایعات جدیدی که منتشر شده MacOS Big Sur است.

تصویر کانسپتی که Vincenco Randazzo منتشر کرده نشان دهنده نام MacOS Big Sur است. این تصویر بر این ادعا است که شرکت اپل تصمیم دارد تا نام یکی از شهرهای ساحلی کالیفرنیا را برای عنوان مک او اس بعدی استفاده کند. این ادعا در حالی مطرح شده که نام بیگ سور در هیچ یک از نام‌های تجاری به ثبت رسیده توسط شرکت اپل دیده نشده است.

تا پیش از این مشخص شده که شرکت اپل نزدیک به 20 نام تجاری از مناطق مختلف کالیفرنیا را برای استفاده‌های تجاری به ثبت رسانده است. اما نام بیگ سور تا به امروز در این لیست تائید نشده است.

اپل طی سالیان گذشته از نام مناطق مختلف کالیفرنیا برای نام‌گذاری نسخه‌های جدید مک او اس استفاده کرده است. با توجه به این موضوع می‌توان حدس زد که شرکت اپل نسخه جدید مک او اس 10.16 را نیز با همین نام‌ها آماده معرفی کند. البته این مسئله به صورت دقیق از طرف شرکت اپل تائید نشده است.

گفتنی است که شایعات مربوط به استفاده از نام بیگ سور نیز با تمسخر بسیاری از کاربران مواجه شده است. با این حال موج حدسیات در مورد نام نسخه بعدی مک او اس همچنان در حال انتشار است.

شرکت اپل احتمالاً امشب از نسخه‌ای جدید از مک او اس رونمایی می‌کند که امکان پشتیبانی از پردازنده‌های ARM را دارد. اپل تصمیم دارد تا از ماه‌های آینده کامپیوترهای مک مبتنی بر پردازنده‌های اختصاصی را آماده عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420