لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین کامپیوترهای اپل با پردازنده ARM مک بوک پرو و آیمک خواهند بود

اولین کامپیوترهای اپل با پردازنده ARM مک بوک پرو و آیمک خواهند بود

 پیش بینی جدید در مورد تلاش اپل برای توسعه مک او اس روی پردازنده‌های ARM حاکی از آن است که این شرکت در تولید این محصولات تلاشی برای عرضه مک بوک های میان رده ندارد و به جای آن مک بوک پرو و آیمک‌های 24 اینچ را با پردازنده‌های ARM تولید می‌کند.

گزارش‌ها در مورد تلاش اپل برای عرضه کامپیوترهای مک مبتنی بر پردازنده‌های ARM چند ماهی است که در حال انتشار است. حدسیات در مورد این گزارش‌ها نشان دهنده آن بود که شرکت اپل تلاش دارد تا در اولین تلاش خود اقدام به عرضه مک بوک های 12 اینچی با پردازنده‌های ARM کند. اما حالا یک پیش بینی جدید ضمن رد این موضوع اعلام کرده که اپل در ابتدا این پردازنده‌ها را در کامپیوترهای حرفه‌ای خود ارائه می‌دهد.

گزارش جدیدی که مینگ چی کو از محصولات جدید اپل در سال 2020 و 2021 میلادی ارائه داده است حاکی از آن است که شرکت اپل در سه ماهه پایانی سال 2020 میلادی از مک بوک پرو 13 اینچ با پشتیبانی از پردازنده ARM رونمایی می‌کند. علاوه بر این، سری جدید آیمک‌های دارای نمایشگر 23.x اینچ که در حال حاضر با عنوان 24 اینچ شناخته می‌شوند همگی از این پردازنده‌های اختصاصی استفاده می‌کنند.

بر اساس ادعای مینگ چی کو تعبیه تراشه‌های ARM در دستگاه های حرفه‌ای اپل نه تنها باعث کاهش سرعت کارکرد پردازنده نمی‌شود بلکه دستگاه های مبتنی بر این پردازنده نسبت به نسل‌های قبلی خود که با تراشه‌های اینتل تولید شده بودند، بین 50 تا 100 درصد افزایش بازدهی خواهند داشت.

اپل در کنفرانس WWDC 2020 تصمیم دارد تا از مک او اس مبتنی بر پردازنده ARM را رونمایی کند. در صورت صحت داشتن این شایعه می‌توان به حقیقت پیوستن گزارش مینگ چی کو نیز امیدوار بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373