لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به خاطر افزایش قیمت کمیسیون اپ استور به «دزدی سر گردنه» متهم شد

اپل به خاطر افزایش قیمت کمیسیون اپ استور به «دزدی سر گردنه» متهم شد

یکی از اعضای کمیته ضدانحصار در آمریکا به تازگی شرکت اپل را به و فعالیت تجاری غیرمنصفانه به خاطر دریافت حق کمیسیون زیاد در فروش اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اپ استور متهم کرده و این شرکت را «دزد سر گردنه» نامیده است.

David Cicilline عضو کمیته ضدانحصار که به تازگی در حال بررسی شکایت توسعه دهندگان علیه اپل است به تازگی در مصاحبه با وب سایت the verge اعلام کرده که کار اپل برای افزایش غیرمنطقی حق کمیسیون فروش محصولات نرم افزاری از طریق اپ استور دست کمی از دزدی ندارد.

Cicilline اعلام کرده که اپل قدرت بازار نرم افزار را در پلتفرم خود به دست گرفته است و همین مسئله باعث شده تا توسعه دهندگان برای ارائه محتوای بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها به اپ استور محدود باشند. با این حال اپل فقط به محدود کردن توسعه دهندگان و کاربران راضی نبوده و تصمیم گرفته تا درآمد خود را نیز به زور از پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز افزایش دهد.

وی همچنین فعالیت اپل در این زمینه را نوعی «قلدری» عنوان کرده که به توسعه دهندگان تحمیل می‌کند تا 30 درصد از درآمد خود را به این شرکت پرداخت کنند. این مسئله باعث می‌شود تا توسعه دهندگان نوپا کسب و کار خود را از دست بدهند. از طرف دیگر توسعه دهندگان بزرگ‌تر نیز با ضررهای بسیار زیادی مواجه شوند.

این کمیته تا پیش از این نیز برای بررسی به پرونده شکایت توسعه دهندگان از تیم کوک به عنوان شاهد درخواست حضور کرده بود. بسیاری از توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها از فعالیت شرکت اپل در زمینه دریافت کمیسیون‌های زیاد ناراضی هستند و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از آن‌ها عرضه اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های خود در اپ استور را متوقف کنند. در حال حاضر بسیاری از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها در پلتفرم آی او اس پرداخت درون برنامه‌ای را به کاربران ارائه نمی‌دهند. بلکه به صورت جداگانه و از پرداخت از طریق وب خدمات را به کاربران ای او اس ارائه می‌دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373