لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رمزنگاری نظیر به نظیر به تمامی تماس‌های اپلیکیشن زوم اضافه می‌شود

رمزنگاری نظیر به نظیر به تمامی تماس‌های اپلیکیشن زوم اضافه می‌شود

چند هفته پس از انتشار اخبار مربوط به محدود بودن رمزنگاری نظیر به نظیر به کاربران پریمیوم، اپلیکیشن زوم این امکان را برای تمامی کاربران آماده عرضه کرده است.

تا پیش از این مدیر اپلیکیشن زوم اعلام کرده بود که رمزنگاری نظیر به نظیر فقط به کاربران پریمیوم این سرویس ارائه می‌شود؛ حال مشخص شده است که تمامی کاربران این سرویس می‌توانند از رمزنگاری نظیر به نظیر استفاده کنند. انتشار اطلاعات مربوط به محدودیت کاربران به استفاده از سیستم رمزنگاری عادی باعث شده بود تا بسیاری از کاربران ابراز نارضایتی از این خصوصیت داشته باشند.

اما حالا این اپلیکیشن به صورت رسمی امکان استفاده از سرویس یاد شده را برای تمامی کاربران خود ارائه داده است. در وبلاگ رسمی این اپلیکیشن نیز اطلاعاتی در مورد عرضه این قابلیت امنیتی به کاربران ارائه شده است. رمزنگاری نظیر به نظیر به گونه‌ای است که به کاربران امکان حفظ امنیت کاربری کاربران را می‌دهد و از این طریق امکان مقابله با حملات اسنیف و ردیابی مکالمات را فراهم می‌سازد.

اپلیکیشن زوم در دوره شیوع کرونا با استقبال ویژه‌ای از طرف کاربران مواجه شده چرا که کاربران می‌توانستند از طریق این اپلیکیشن به صورت مستقیم اقدام به برقراری تماس‌های صوتی گروهی در پلتفرم‌های مختلف کنند. افزایش سطح تمایل برای استفاده از این سرویس باعث شد تا بسیاری از هکرها برای نفوذ و دریافت اطلاعات کاربران به اپلیکیشن دست به کار شوند و حتی اطلاعات مجموعه‌ای بزرگ از کاربران را بربایند.

اما توسعه دهندگان این اپلیکیشن‌ها اقدام به افزایش سطح امنیت آن از طریق روش‌های رمزنگاری کرده‌اند که به صورت مداوم از نفوذ به اطلاعات کاربران جلوگیری می‌کند. امکان رمزنگاری نظیر به نظیر قرار است به زودی در اختیار کاربران قرار گیرد و از آن طریق کاربران می‌توانند به صورت ایمن‌تر تماس‌های خود را برقرار کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420