لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پوشش زنده اِن آی سی از کنفرانس WWDC 2020 دوشنبه ساعت 9

پوشش زنده اِن آی سی از کنفرانس WWDC 2020 دوشنبه ساعت 9

 اپل اِن آی سی از شما دعوت می‌کند تا در جریان پوشش زنده از کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2020 که فردا برگزار می‌شود، همراه ما باشید.

اپل طبق همیشه کنفرانس جهانی توسعه دهندگان را در اوایل تابستان برگزار می‌کند و حالا این شرکت قرار است در کنفرانس امسال از محصولات نرم افزاری و احتمالاً سخت افزاری خود رونمایی کند. در جریان پوشش زنده قصد داریم تا به صورت دقیق، به شایعات و بررسی‌ها پیش از آغاز این کنفرانس اشاره کنیم و در جریان کنفرانس به طور موازی تطبیق این شایعات با آنچه اپل در حال معرفی هست را بررسی خواهیم کرد.

اطلاعات مربوط به پوشش زنده اِن آی سی از کنفرانس فردا شامل موارد زیر می‌شوند:

زمان برگزاری کنفرانس WWDC 2020

اپل فردا دوشنبه دوم تیر ماه 1399 کنفرانس WWDC 2020 را ساعت9:30 شب برگزار می‌کند، اما پوشش زنده اِن آی سی نیم ساعت زودتر آغاز خواهد شد. شما عزیزان می‌توانید از ساعت 9:00 شب فردا دوشنبه پوشش زنده اِن ای سی را به صورت زنده از طریق پلتفرم‌های پشتیبانی شده مشاهده کنید.

 

پوشش زنده اِن آی سی را از کجا ببینیم؟


شما عزیزان می‌توانید پوشش زنده اِن آی سی را از طریق کانال آپارات اِن ای سی و صفحه اینستاگرام @nicapplestore به صورت زنده مشاهده کنید.

بررسی حاشیه‌ها و شایعات

همان‌طور که گفته شد، فرایند پوشش زنده اِن آی سی از کنفرانس جهانی توسعه دهندگان از نیم ساعت زودتر آغاز می‌شود و شما می‌توانید از ساعت 9:00 شب فردا این رویداد را مشاهده کنید. پیش از برگزاری مراسم تمامی شایعات و اتفاقاتی که احتمالاً اپل در جریان رویداد یاد شده معرفی می‌کند را بررسی خواهیم کرد و یک دید کلی پیش از برگزاری مراسم در مورد آنچه قرار است از طرف شرکت اپل معرفی شود پیدا خواهیم کرد.

البته شما از همین حالا می‌توانید هر آنچه از کنفرانس WWDC 2020 انتظار داریم را مطالعه کنید. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

گزارش فارسی و تحلیل کنفرانس

گزارش فارسی و تحلیل کنفرانس

مراسم فرادا به صورت زنده و همراه با گزارش زنده برگزار خواهد شد و شما عزیزان می‌توانید تمامی اتفاقات را به زبان فارسی ببینید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420