لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گیم پلی اسپایدرمن جدید بین 7 تا 10 ساعت خواهد بود

گیم پلی اسپایدرمن جدید بین 7 تا 10 ساعت خواهد بود

شرکت Insomniac که به عنوان توسعه دهنده بازی‌های اسپایدرمن شناخته می‌شود به تازگی اطلاعاتی در مورد مدت زمان گیم پلی این بازی داده است.

Insomniac Games تائید کرده که بازی جدید مرد عنکبوتی که قرار است با عنوان Spider-Man: Miles Morales عرضه شود، تنها نصف قسمت قبلی مدت زمان خواهد داشت. این اطلاعات در وبلاگ رسمی این شرکت منتشر شده است و مشخص‌شده که طول گیم پلی این بازی نهایتاً برابر با Uncharted: The Lost Legacy خواهد بود.

بر این اساس بازیکنان می‌توانند در مدت زمان بین 7 تا 10 ساعت این بازی را به پایان برسانند. وب‌سایت HowLongToBeat.com نیز این اطلاعات را تائید کرده است و مشخص‌شده که بازی یاد شده تا حدودی نسبت به آنچارتد نیز خلاصه‌تر است.

این در حالی است که قسمت قیلی بازی مرد عنکبوتی که در سال 2018 به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 ارائه شده بود گیم پلی دو برابر نسبت به این نسخه داشت. با این حال به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان این بازی تصمیم گرفته‌اند که مدت زمان اجرای آن را نسبت به نسخه پیشین تا حدودی کمتر کنند. این بازی نزدیک به 15 تا 20 ساعت گیم پلی داشت.

توسعه دهندگان این بازی همچنین در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری تلگراف داشته‌اند تأکید کرده‌اند که این بازی صرفاً به‌گونه‌ای طراحی و توسعه داده‌شده که تجربه‌ای ویژه را برای روند تبدیل‌شدن «مایلز مورالس» به کاربران ارائه دهد و کوتاه بودن مدت زمان گیم پلی لزوما نشان دهنده عیب این بازی نخواهد بود.

بازی جدید مرد عنکبوتی که روایتگر کاراکتر مایلز مورالس است قرار است به صورت انحصاری برای کاربران پلی استیشن 5 ارائه شود و کاربران برای اجرای آن مستلزم داشتن این کنسول جدید نسل نهمی شرکت سونی خواهند بود.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373